خبرگزاری کار ایران

نشست مجازی بررسی مشکلات هنرمندان صنایع‌دستی البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۵۰

نشست مجازی بررسی مشکلات هنرمندان حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان برگزار شد.

به‌ گزارش ایلنا، طاها طلایی (مدیر روابط‌ عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی البرز) گفت: نشست مجازی بررسی مشکلات هنرمندان حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان برگزار شد.

طلایی ضمن اعلام این خبر، بیان کرد: به مناسبت هفته صنایع‌دستی و با توجه به شرایط و محدودیت‌های بهداشتی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز به همراه سرپرست معاونت مربوطه به صورت تلفنی و در فضای مجازی پاسخگوی سؤالات هنرمندان بودند.

مدیر روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی البرز عنوان کرد: جمعی از هنرمندان و فعالان حوزه صنایع‌دستی و هنرهای صنایع‌دستی به بیان مشکلات و موانع پیش‌رو در حوزه تهیه مواد اولیه، تولید، فروش و بازاریابی محصولات تولیدی پرداختند.

او در ادامه افزود: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز از نزدیک در جریان جزئیات و دغدغه‌های هنرمندان این عرصه قرار گرفت و دستورات لازم مبنی بر رسیدگی هر چه سریع‌تر به مباحث مطروحه را صادر کرد.

طلایی در پایان تصریح کرد: مقرر شد به همت سرپرست معاونت صنایع‌دستی البرز این قبیل نشست‌ها در راستای هم‌اندیشی و هم‌فکری به منظور رفع موانع و حمایت از هنرمندان تداوم داشته باشد و با بهبود شرایط به شکل حضوری نیز برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز