خبرگزاری کار ایران

تولیدات محتوایی گروه فرهنگ و معارف برای جشن اعیاد شعبانیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۷۰۴

گروه فرهنگ و معارف اسلامی معاونت برون مرزی رسانه ملی برای بزرگداشت اعیاد شعبانیه، تولیدات خود را برای پخش در رادیوهای برون مرزی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا ابراهیم آبادی، مدیر گروه فرهنگ و معارف اسلامی برون مرزی رسانه ملی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه درباره تهیه و تولید محتوا برای رادیوهای این معاونت گفت: «امام حسین، تصویر زیبای رضای الهی»، ویژه سالروز ولادت امام حسین (ع) با محوریت رسیدن امام حسین (ع) به بالاترین درجه رضایت، «نشان بندگی در زندگی حضرت عباس (ع)» با موضوع پرداختن به خصایص ایشان در رسیدن به مقام والای بندگی خداوند، «لذت دعا و مناجات با خدا» به مناسبت میلاد امام سجاد (ع) با موضوع دعاهایی که رابطه انسان و خداوند، انسان با خود و انسان با جهان است را تبیین می‌کند از جمله برنامه‌های تولیدی اعیاد سه امام بزرگوار است.

ابراهیم آبادی در ادامه در خصوص ویژه برنامه عید نیمه شعبان افزود: برای عید بزرگ شیعیان، میلاد حضرت ولی عصر (عج) ۳۰ برنامه ۳ دقیقه‌ای تحت عنوان «سیمای حضرت مهدی که در هر قسمت به بررسی یک آیه از قرآن کریم براساس احادیث مرتبط با امام زمان (عج)، تولید شده است.

مدیر گروه فرهنگ و معارف اسلامی در ادامه با اشاره به تلاقی اعیاد شعبانیه و نوروز به تولید محتوای مرتبط با آن گفت: موضوعاتی چون «لذت ایام نوروز، لذت دوران ظهور» با محوریت تلفیق لذت معنوی و مادی این ایام، «انتظار رسیدن بهار، انتظار رسیدن منجی»، همزمانی نوروز و تجدید عهدی دوباره با امام عصر (عج)، «عید در عید» و «عهدی دوباره» در ۷ برنامه ۱۰ دقیقه‌ای تولید شده است.

گروه فرهنگ و معارف از جمله واحدهای پشتیبانی در معاونت برون مرزی رسانه ملی است که وظیفه تهیه و تولید محتوا برای رادیوهای این معاونت را برعهده دارد. تولیدات این گروه به بیش از ۳۰ زبان در ۳۳ رادیوی معاونت برون مرزی رسانه ملی، ترجمه، تهیه و تولید می‌شود که در ایام و مناسبت‌های خاص این تولیدات ویژه‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز