خبرگزاری کار ایران

آغازی بر بیستمین نمایشگاه مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۷۷

۵۶۰ رسانه شامل ۳۷۳ رسانه خصوصی و ۱۸۳ رسانه دولتی از امروز در مصلای امام خیمنی؛ فعالیت‌ها و دستاورهای رسانه‌ای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانیدر مصلای امام خمینی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه علی لاریجانی(رئیس مجلس شورای اسلامی) و علی جنتی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) حضور دارند. این مراسم عصر امروز(۱۷ آبان) ساعت ۱۵ در مصلای امام خمینی برگزار می‌شود.

۵۶۰ رسانه شامل ۳۷۳ رسانه خصوصی و ۱۸۳ رسانه دولتی برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده‌اند. در این نمایشگاه؛ ۳۸ روزنامه، ۲۰ خبرگزاری، ۱۱۶ رسانه آموزشی و تخصصی، چهار تشکل مطبوعاتی، ۶۳ رسانه سیاسی اقتصادی، ۷۰ نشریه عمومی و خانواده، هشت رسانه غیرفارسی زبان، ۴۵ رسانه فرهنگی، ۱۰ رسانه کودک ونوجوان، ۲۴ موسسه رسانه‌ای، ۶۷ نشریه استانی و ۱۳ عنوان نشریه ورزشی حضور دارند.

امسال قرار است بولتن نمایشگاه هر روز توسط یکی از روزنامه‌ها منتشر شود.

شعار نمایشگاه امسال «آزادی مسوولانه» عنوان شده که به‌گفته حسین انتظامی تداعی‌کننده آن است که رسانه‌ها در جهت ایفای رسالت خود باید آزادی داشته باشند.

در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ رسانه‌های خارجی مستقر در ایران نیز محصولات خود را به نمایش می‌گذارند و در جریان این نمایشگاه؛ ۱۷ رسانه خارجی در ۷ روز فعالیت‌های خود را برای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه تشریح می‌کنند.

این رسانه‌ها عبارتنداز: خبرگزاری صدای افغان افغانستان، خبرگزاری AFP فرانسه، خبرگزاری تصویری TIMA انگلستان، تلویزیون فلسطین الیوم لبنان، خبرگزاری ملی اسپانیا EFE، روزنامه ایل تیمپو کلمبیا، خبرگزاری ملی سوریه، روزنامه الحیات انگلستان، تلویزیون المیادین، تلویزیون آفاق، روزنامه ون خویی چین، روزنامه مایینیچی ژاپن، روزنامه تراوو هلند، سایت خبری العهد لبنان، تلویزیون الجزیره، خبرگزاری شین هوای چین و خبرگزاری ایتارتاس روسیه.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تا ۲۳ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی(ره) شهر تهران برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز