خبرگزاری کار ایران

ابراز امیدواری محمود دولت آبادی به ادامه فعالیت مسجدجامعی به عنوان رییس شورای شهر تهران

کد خبر : ۲۰۰۴۹۹

طبیعی است وقتی حرکت ها نسبت به فرهنگ و جامعه فرهنگی دلسوزانه باشد، می طلبد که هرچه بیشتر به فکر بودجه، هنرمندان، فرهنگسراها و کارهای ارزشی باشند.

محمود دولت آبادی، نویسنده پیشکسوت به ادامه فعالیت آقای مسجدجامعی به عنوان رییس شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد.

محمود دولت آبادی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: آقای مسجدجامعی تا آنجا که نشان داده اند و من می شناسم، شخصیت مثبت و با حسن نیتی هستند. اگر چه نمی توانم آماری از فعالیت های ایشان ارائه دهم اما می دانم ایشان فردی با حسن نیت است که اگر کار خیری از عهده اش برآید کوتاهی نمی‌کند.

رسول نجفیان نیز با اشاره به عملکرد گذشته آقای مسجدجامعی و تاکید بر دلسوزی ایشان برای فرهنگ و هنر گفت: بهتر است آقای مسجد جامعی ابقا شوند.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با ابراز امیدورای به ابقای آقای مسجدجامعی به عنوان رییس شورای شهر تهران، گفت: انشاالله با نگرش ها و روش هایی که آقای مسجدجامعی دارند، تداوم حضور ایشان در ریاست شورای شهر تهران مفید و موثر خواهد بود.

او ادامه داد: طبیعی است وقتی حرکت ها نسبت به فرهنگ و جامعه فرهنگی دلسوزانه باشد، می طلبد که هرچه بیشتر به فکر بودجه، هنرمندان، فرهنگسراها و کارهای ارزشی باشند. در حال حاضر ما برای تصدی این عنوان، فرد دیگری بهتر از آقای مسجدجامعی نمی شناسیم؛ به هر جهت تا امروز کارایی ایشان بسیار مفید بوده است و انشاالله پس از این هم موفق باشند.

نجفیان در پایان با تاکید بر اینکه آقای مسجدجامعی انسانی فرهنگی، فرهیخته و دلسوز فرهنگ هستند، گفت: آمدن فردی دیگر در این مقام و اینکه با مسایل آشنا شود که چه هست و چه نیست، زمان می برد و بهتر است که آقای مسجد جامعی ابقا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز