خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد:

حضور 15 هزار نفر مددجو در فعالیت‌های اوقات فراغت استان فارس

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۷۷۷

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از آماده سازی 13 کانون برای حضور 15 هزار نفر مددجوی این نهاد در فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان در استان فارس خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد بذرافشان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت : 13 کانون دائم و 9 کانون موقت در ایام تابستان برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، قرآنی، صنایع دستی و فنی و حرفه‌ای را به مددجویان ارائه می کنند.

وی افزود: سال گذشته 14 هزار دانش آموز و دانشجو از برنامه‌های اوقات فراغت استفاده کردند که پیش بینی می شود امسال این رقم به بیش از 15 هزار نفر برسد .

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های اوقات فراغت طرح نشاط معنوی در قالب حفظ و آشنایی با مفاهیم و تفسر قرآن کریم است که با هماهنگی سازمان‌های مختلف متولی کتاب آسمانی قرآن در استان انجام می‌شود.

بذرافشان با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت‌های اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان افزود: این مهم یکی از رسالت های کمیته امداد است و باتوجه به اینکه شخصیت افراد از طریق مشارکت با دیگران در انجام فعالیت های گروهی شکل می‌گیرد و به کشف استعدادهای دانش اموزان می‌انجامد این فعالیت‌ها می تواند در ایجاد اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری همه جانبه آنان تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز