خبرگزاری کار ایران

سرپرست جمعیت هلال احمر استان فارس خواستار شد؛

استفاده از ظرفیت کانون‌های دانشجویی برای انجام اولویت‌های تحقیقاتی

کد خبر : ۱۸۳۴۹۵

علاوه بر پروژه‌های تکلیفی تهران، انتظار می‌رود از کانون‌های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه‌های استان فارس برای انجام پژوهش‌های بومی متناسب با اولویت‌های جمعیت استان استفاده شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان فارس با تاکید بر فعال سازی ظرفیت‌های بالقوه کانون‌های دانشجویی هلال احمر، خواستار استفاده از توانمندی علمی دانشجویان علاقه‌مند عضو این کانون‌ها برای انجام اولویت‌های تحقیقاتی جمعیت استان شد.
به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، فیض اله جعفری صبح امروز، یکشنبه - ۱۵ تیرماه - در جلسه مشترکی با معاونین امور جوانان و امداد و نجات این جمعیت، پروژه‌های پژوهشی مبتنی بر آمار صحیح را موجب رشد و پیشرفت هر سازمان و دستگاهی دانست و گفت: علاوه بر پروژه‌های تکلیفی تهران، انتظار می‌رود از کانون‌های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه‌های استان فارس برای انجام پژوهش‌های بومی متناسب با اولویت‌های جمعیت استان استفاده شود.
جعفری با برشمردن برخی از اولویت‌های تحقیقاتی جمعیت هلال احمر فارس مانند «دلایل عدم حفظ و نگهداری طولانی مدت نیروهای داوطلب»، «ارزیابی عملکرد پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری»، «نحوهٔ نظام‌مند و قاعده‌پذیر توزیع اقلام امدادی در حوادث» و… اظهار داشت: استفاده از کانون‌های دانشجویی هلال احمر برای انجام این پروژه‌های پژوهشی علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه‌ها، یک فعالیت انگیزشی برای جوانان عضو این جمعیت و استفادهٔ جمعیت از نظرات کار‌شناسی آن‌ها به عنوان یک ناظر بیرونی و بی‌طرف خواهد بود.
وی تعیین راهبردهای عملیاتی مبتنی بر دانش و تحقیق را از دیگر مزایای چنین پروژه‌هایی اعلام کرد و افزود: در «اقدام پژوهی» برخلاف «تحقیق می‌دانی» موضوع تحقیق تا حصول نتیجه نهایی و ارائه راهکارهای اساسی برای حل مشکلات پیش روی سازمان پیگیری می‌شود و از نتایج آن گره‌ای از معضلات گشوده خواهد شد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان فارس در پایان خواستار تعیین اولویت‌های تحقیقاتی این جمعیت توسط معاونت‌ها و حوزه‌های مختلف شد و بر همکاری متقابل معاونت امور جوانان این جمعیت و معاونت پژوهشی مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر شیراز در این زمینه تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز