خبرگزاری کار ایران

دراولین روز ثبت نام دور جدید دریافت یارانه‌های نقدی صورت گرفت؛

انصراف دسته جمعی استاندار فارس، معاونان و مدیران ستادی استانداری از دریافت یارانه

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۱۲

در اولین روز از آغاز ثبت نام دور جدید دریافت یارانه های نقدی تمامی مدیران ستادی استانداری، فرمانداران و بخشداران همگام با استاندار فارس و معاونان این استانداری از دریافت یارانه های نقدی انصراف دادند.

استاندار فارس به همراه معاونان، مدیران ستادی استانداری، فرمانداران و بخشداران این استان از دریافت یارانه‌های نقدی انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در اولین روز از آغاز ثبت نام دور جدید دریافت یارانه‌های نقدی تمامی مدیران ستادی استانداری، فرمانداران و بخشداران همگام با استاندار فارس و معاونان این استانداری از دریافت یارانه‌های نقدی انصراف دادند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس ضمن تقدیر از همگرایی مردم در حمایت از سیاست‌های دولت، از انصراف گروه‌های مختلف اجتماعی ار دریافت یارانه‌ها و یاری رسانی به سیاست‌های اقتصادی دولت در راستای حمایت از صنایع، اشتغال، بهداشت، خدمات درمانی و… تقدیر کرد.

سید محمد احمدی از مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی خواست تا در انصراف از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی پیشقدم شوند.

وی اقدام برای تغییر در وضعیت پرداخت یارانه نقدی توسط دولت را تصمیم درستی خواند و عنوان کرد: برای دستیابی به اهداف اقتصادی کشور این مهم ضرورت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز