خبرگزاری کار ایران

در حاشیه رونمایی از لوگوی این مجمع اعلام شد؛

انصراف هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز از دریافت یارانه نقدی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۶۴

شهردار شیراز در حاشیه رونمایی از لوگوی مجمع خیرین شهرسازو فرهنگ سازشیرازگفت: که هیات مدیره این مجمع انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام می کنند.

شیراز - ایلنا: شهردار شیراز در حاشیه رونمایی از لوگوی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: هیات مدیره این مجمع انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا پاک فطرت ظهر امروز شنبه ۲۴ اسفند ماه و در گفتگو با خبرنگاران، این اقدام را الگویی برای سایر خیران و نیکوکاران دانست و افزود: خیران می‌توانند با انصراف از دریافت یارانه، زمینه‌ای برای شکوفایی بخش تولید و رونق اقتصادی را فراهم کنند.

وی ادامه داد: اگر هر فردی بتواند از مبلغ حداقلی که دولت ماهیانه به‌عنوان یارانه به حسابش می‌ریزد انصراف دهد، این مبلغ‌های اندک می‌تواند در کنار توجه دولت به بخش تولید زمینه شکوفایی تولید و ایجاد اشتغال را فراهم سازد.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ ساز با اشاره به پیشگام بودن شهر شیراز در راه اندازی‌ این مجمع در کشور گفت: توسعه شهر‌ها بدون مشارکت مردم و خیرین امکان‌پذیر نیست، همانگونه که تاکنون هم در زمینه‌ها، از جمله بهداشت و درمان، مدرسه‌سازی و مسجدسازی و عرصه‌های فرهنگی، خیرین و نیکوکاران، همراهی کرده‌اند.

علیرضا پاک فطرت اضافه کرد: ایجاد اولین مرکز اشتغالزایی برای بانوان خودسرپرست و بی‌سرپرست در یکی از مناطق محروم شیراز، سقاخانه، ‌ احداثپارک، ایجاد درمانگاه و احداث۲ سالن ورزشی برای ورزش‌های بدون توپ، از جمله طرح‌هایی است که توسط مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ ساز و با مشارکت ۴ خیر در شیراز احداثخواهد شده است.

شهردار شیراز همچنین گفت: طی این مدت مشارکت‌هایی را در زمینه احداثنمازخانه در بوستان‌ها را نیز با همکاری مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز دنبال کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز