خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره امور اتباع خارجی استانداری فارس:

خدمات متقابل ایران و افغانستان به یکدیگر غیر قابل مقایسه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۹

هیچ کشوری برای ایران، افغانستان نمی شود و هیچ کشوری نیز برای افغانستان همچون ایران نمی‌شود.

شیراز - ایلنا: مدیر کل اداره امور اتباع خارجی استانداری فارس با بیان اینکه خدمات متقابل ایران و افغانستان به یکدیگر غیر قابل مقایسه است افزود: هیچ کشوری برای ایران، افغانستان نمی‌شود و هیچ کشوری نیز برای افغانستان همچون ایران نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید علاالدین کراماتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه برگزاری همایش افغانستان‌شناسی که در شیراز برگزار می‌شد افزود: دین، زبان و فرهنگ مشترک موجب شده که ایران و افغانستان برای هم بهترین باشند.

وی ادامه داد: همانطور که در هر خانواده‌ای ممکن است بین افراد مشکلاتی پیش بیاید مشکلاتی هم ممکن است بین ما اتفاق افتاده باشد ولی این موجب نشده که شکافی عمیق بین دو ملت پیش بیاید و در واقع با هم بهترین بوده‌ایم.

کراماتی با بیان این مطلب که در هر صورت هجرت آزمایش بسیار تلخ و سخت است گفت: ولی وقتی برای یاد گرفتن، بازگشت و ساختن و پیروزی باشد قابل تحمل می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش جنگ تحمیلی به ایران را مصیبت بسیار بزرگ و تحریم‌ها سخت و شکننده دانست و ادامه داد: ملت ما با مقاومت جانانه این دو مشکل بزرگ را از سر گذراند و در این مدت با داشتن این همه مشکل به مهاجرین افغان به چشم برادر نگاه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز