خبرگزاری کار ایران

مدیرکل عمرانی شهرداری شیراز:

پروژه پردیس سینمایی جوان ارتقای کیفی فرهنگ عمومی را به‌ دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۷۶۴

مدیرکل عمرانی شهرداری شیراز گفت: هدف احداث پروژه پردیس سینمایی جوان در یکی از نقاط کم‌برخوردار شیراز، ارتقای کیفی فرهنگ عمومی منطقه است.

به گزارش ایلنا، بابک همتی افزود: این پروژه در زیر بنایی به مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث است و ۶ سالن دارد که ۵ سالن سینما و یک سالن ویژه تئاتر دارد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت این پردیس سینمایی در مجموع یک هزار و ۱۰ نفر است و بالاترین استانداردهای صوت و تصویر در سالن‌های سینما لحاظ شده است.

مدیر کل عمرانی شهرداری شیراز تصریح کرد: بوستان جوان در کنار این پردیس سینمایی قرار دارد که در آن فرهنگسرایی ایجاد شده است و در این فرهنگسرا، یک سالن با ظرفیت ۵۰۰ نفر ایجاد شده است.

همتی خاطرنشان کرد: پردیس سینمایی جوان در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بنابراین گزارش؛ این پروژه از اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شیراز است که سالن شماره یک پروژه پردیس سینمایی جوان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارای زیربنای ۳۸۳ مترمربع و ظرفیت ۲۴۳ صندلی؛ سالن شماره ۲ با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی با زیربنای ۱۰۷ متر مربع و با ظرفیت ۵۷ صندلی، سالن شماره ۳ با پیشرفت ۸۵ درصدی زیر بنا ۱۰۷ متر مربع با ظرفیت ۵۷ صندلی، سالن شماره ۴ با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی با زیربنای ۳۸۳ مترمربع و ظرفیت ۲۴۳ صندلی، سالن شماره ۵ با پیشرفت ۷۰ درصد با زیربنای ۲۲۶ مترمربع و با ظرفیت ۱۸۱ صندلی و سالن شماره ۶ آن که سالن تئاتر است، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۵۵۹ متر مربع زیربنا و ۲۲۰ صندلی ظرفیت دارد.

سالن انتظار این مجموعه فرهنگی نیز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی شامل فضاهای خدماتی و رفاهی با زیربنای ۱۳۵۰ مترمربع محوطه و آمفی تئاتر رو باز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز