خبرگزاری کار ایران

از روز ۲۶ آذرماه به‌مدت سه‌روز در جهرم برگزار می‌شود:

همایش اخلاق تولید مثل در جهرم با حضور وزیر بهداشت

کد خبر : ۱۲۹۳۸۷

همایش اخلاق تولید مثل از روز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه در جهرم آغاز می‌شود و روز چهارشنبه ۲۷ آذزماه میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: همایش اخلاق تولید مثل از روز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه در جهرم آغاز می‌شود و روز چهارشنبه ۲۷ آذزماه میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رحیم رئوفی صبح روز دوشنبه ۲۶ آذرماه در یک نشست خبری گفت: این همایش برای اولین‌بار برگزار می‌شود و مدت آن ۳ روز خواهد بود.

وی گفت: بسیاری از علوم مانند مباحثفقهی، روان‌شناختی، اجتماعی و غیره در بحثشیوه‌های نوین تولید مثل دخیل بوده و باید علوم مختلف همزمان با علم پزشکی حرکت کرده تا نابسامانی به وجود نیاید.

رئیس اولین کنگره بین المللی اخلاق تولید مثل گفت: فقه پویای شیعه پاسخگوی بسیاری از سئوالات در رابطه با مسائل نوین پزشکی و درمان‌های ناباروری بوده و در این زمینه به نتایج خوب و دارای اهمیتی دست یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به برگزاری سومین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری، در این شهرستان همزمان با همایش اخلاق تولید مثل، گفت: در این همایش مشاور مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، وزیر بهداشت، رئیس مرکز پژوهش‌ها، رئیس کمیسیون بهداشت و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار فارس و اندیشمندان داخلی و خارجی در حوزه علمی و فقهی پزشکی حضور خواهند داشت.

رئوفی اضافه کرد: حرکت در راستای حل مشکلات اخلاقی جامعه با توجه به اینکه این مهم به عنوان یک بحثچالش برانگیز در جهان مطرح است، تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با رشد جمعیت کشور و معرفی جهرم به عنوان مرکز و قطب درمان ناباروری در آینده با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، از اهداف برگزاری این همایش در جهرم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز