خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور:

نوسازی بافت‌های فرسوده کشور در کوتاه‌مدت ممکن نیست

کد خبر : ۱۲۹۳۷۰

تفاهم نامه ای میان معاونت عمرانی وزارت کشور و شرکت مادر تخصصی نوسازی بافت فرسوده منعقد شده که هر چه سریعتر رسیدگی به وضعیت این بافت انجام شود.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده در کوتاه مدت ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، هوشنگ خندان دل شامگاه شنبه در حاشیه جلسه جمع بندی بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر شیراز در جمع خبرنگاران در خصوص رسیدگی به وضعیت بافت فرسوده تاکید کرد: تفاهم نامه‌ای میان معاونت عمرانی وزارت کشور و شرکت مادر تخصصی نوسازی بافت فرسوده منعقد شده که هر چه سریع‌تر رسیدگی به وضعیت این بافت انجام شود.

وی تصریح کرد: بافت فرسوده در کشور ما زیاد است به همین دلیل نمی‌توان در مدت زمان اندک رسیدگی به این بافت را به اتمام رساند.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور یادآور شد: اعتبارات فراوانی برای نوسازی بافت‌های فرسوده کشور احتیاج است که به مرور این هزینه‌ها تزریق می‌شود.

خندان دل در خصوص قوانین میراثفرهنگی نیز تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم را با سازمان میراثفرهنگی در خصوص ساخت و ساز در بافت‌های تاریخی انجام داده‌ایم.

وی در خصوص کمبود اعتبارات برای ترخیص واگن‌های مترو شیراز نیز، گفت: هماهنگی‌های لازم برای پرداخت اعتبارات انجام شده و محل تخصیص این اعتبارات نیز مشخص شده است.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور تاکید کرد: اولین محموله واگن به زودی وارد شیراز می‌شود و امیدوارم به زودی محموله‌های بعدی نیز وارد کشور شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز