خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در گفت‌وگو با ایلنا:

دوخت پیراهن در روز از ۱۰۰ دست به ۳۰ دست رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۸۵

واردات پیراهن‌های چینی لطمه زیادی به صنف ما زد. هر چند این نوع پیراهن‌ها از کیفیت و جنس مرغوبی برخوردار نیستند اما متاسفانه بازار از این نوع پیراهن‌ها اشباع شده است.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان از کاهش تولید پیراهن به دلیل کاهش متقاضی خبر داد.

جواد درودیان، رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کسادی بازار اظهار داشت: کار ما تولیدی است و به جز پیراهن دوختن شغل دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم. هر چند بازار کساد است و رونقی در آن دیده نمی‌شود اما نمی‌توانیم مغازه‌های خود را ببندیم.

وی افزود: هم اکنون تولید پیراهن از روزی صد دست به سی دست رسیده و فروش ما کاهش پیدا کرده و در بازار متقاضی نیست.

درودیان با بیان اینکه واردات پیراهن‌های چینی لطمه زیادی به صنف ما زد، گفت: هر چند این نوع پیراهن‌ها از کیفیت و جنس مرغوبی برخوردار نیستند اما متاسفانه بازار از این نوع پیراهن‌ها اشباع شده است.

درودیان گفت: برخی افراد نیز برند مورد نظر خود را به چین سفارش می‌دهند تا برایشان تهیه و ارسال کنند و برخی دیگر نیز اجناس داخلی را به نام یک برند معروف خارجی در کیش به فروش می‌رسانند.

وی در پاسخ به این پرسش که واردات پارچه بیشتر از چه کشورهایی است، گفت: هم اکنون بیشتر پارچه‌ها از کره به چین وارد می‌شود اما دوخت داخل است.

درودیان با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان پیراهن با ضرر به کار خود ادامه می‌دهند، گفت: در بازدیدی که هفته گذشته از یکی از کارخانجات نخ ریسی داشتم شاهد آن بودم که از پنج دستگاه نخ ریسی تنها یک دستگاه سالم بود و این تولیدکننده برای اینکه تعدیل نیرو نداشته باشدوکارگران خودرا از دست ندهد با‌‌ همان یک دستگاه کار می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز