خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن:

روز ملی صنعت معدن و تجارت ۱۰ تیرماه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۹۱

در این روز دیدگاههای بخش صنعت و معدن توسط(NGOهای غیر دولتی) در محل برگزاری اجلاس سران انعکاس داده می شود.

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن گفت: روز ملی صنعت معدن و تجارت ۱۰ تیرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی یزدانی، معاون توسعه مدیریت منابع امور استانها در وزارت صنعت معدن وتجارت صبح امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: امسال نوزدهمین سال ازبرگزاری روز ملی صنعت ومعدن است که ده تیرماه برگزار خواهد شد.

یزدانی با بیان اینکه سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی سرلوحه فعالیت کار گروه های ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن است افزود: ترسیم یک الگوی علمی مناسب با نیاز کشور از مهمترین اولویت های این روز است.

وی افزود: در این روز دیدگاههای بخش صنعت و معدن توسط(NGOهای غیر دولتی) در محل برگزاری اجلاس سران انعکاس داده می شود.

یزدانی خاطر نشان کرد: تفاوت امسال با سالهای قبل در دو موضوع ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی که در اواخر سال گذشته بیان شد و تبیین و ترسیم نقشه راه کلی است.

یزدانی با بیان این که ۳۷درصد از تولید ناخالص داخلی کشور از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت مدیریت وراهبری می شود گفت: بر اساس سیاست ها، فعالان بخش خصوصی و دولتی یک برنامه مدون برای گرامیداشت این روز در دستور کار دارند.

یزدانی با بیان اینکه پنج کار گروه برای برگزاری روز ملی صنعت و معدن تعیین شده اظهار داشت: تبلیغات و اطلاع رسانی، اجرایی، انتخاب واحدهای صنعتی نمونه، انتخاب واحدهای معدنی نمونه و انتخاب طرح های نمونه از جمله کار گروه هایی هستند که محوریت اجرایی برگزاری این روز را در سال جاری برعهده دارند.

یزدانی با بیان اینکه محوریت برگزاری روز صنعت و معدن را به خود تشکلها واگذار کردیم تصریح کرد: در این روز ۱۵۰۰تن از فعالین اقتصادی شرکت خواهند کرد و صنوف تولیدی نیز مشارکت جدی خواهند داشت و از دیدگاه های این بخش صنفی کشور که به نوعی حمایت کننده بخش صنعت به شمار می آیند استفاده می شود.

وی در خاتمه افزود: دبیر خانه دائمی این روز با عضویت اتاق اصناف، ‌اتاق بازرگانی، ‌خانه صنعت و معدن، خانه صنعت و معدن جوانان ایران، سازمان زمین شناسی ایدرو، ایمدرو و معاونت برنامه ریزی و بانک صنعت و معدن و یک نماینده منتخب از رسانه های کشور تشکیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز