خبرگزاری کار ایران

میدری در گفت‌وگو با ایلنا:

اقلام سبد دوم کالا متنوع‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۳۰

تعداد افرادی که مشمول دریافت این سبد هستند محدودتر است و از این پس تنها دو گروه از افرادی که تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد هستند مشمول دریافت کمک های دولتی خواهند شد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اقلام سبد دوم کالا متنوع تر است.

احمد میدری، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ارائه سبد دوم کالا اظهار داشت: تعداد افرادی که مشمول دریافت این سبد هستند محدودتر است و از این پس تنها دو گروه از افرادی که تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد هستند مشمول دریافت کمک های دولتی خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییری در اقلام سبد دوم ایجاد می شود یا خیر؟ افزود: این سبد متنوع تر خواهد بود و افراد خودشان می توانند بر حسب نیازشان از فروشگاهها خرید کنند و قدرت انتخاب خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، در سال گذشته طرحی از سوی رئیس جمهور تحت عنوان توزیع سبد کالایی رایگان بین اقشار مختلف مردم مطرح شدکه هدف آن حمایت از معیشت خانوار بود. دولت تلاش کرد از طریق واگذاری بسته های رایگان غذایی در بین مردم، تا حدودی به تامین معیشت آنها کمک کند. گفته می شود، اجرای این برنامه در راستای مبارزه با فقر مطلق صورت می‌ گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز