خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کشوری صنف دارندگان رستوران وسلف سرویس در گفتگو با ایلنا؛

رستوران‌ها هم ستاره‌دار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۳۶

موضوع ستاره شدن رستوران‌ها همانند هتل‌ها از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده که کلیه صنف رستوران داران می‌توانند با خوداظهاری در خصوص ستاره دار شدن رستوران خود از دو ستاره تا پنج ستاره اقدام کنند.

رئیس اتحادیه کشوری صنف دارندگان رستوران وسلف سرویس گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی نرخ ارزش افزوده در سال آینده از ۶ به ۸ درصد افزایش یافته که این موضوع در صنف رستوران‌ها و تالارها نیز از ابتدای سال ۹۳ اجرایی خواهد شد.

سید علی اصغر میر ابراهیمی، رئیس اتحادیه کشوری صنف دارندگان رستوران وسلف سرویس در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ستاره دار شدن رستوران‌ها همچون هتل‌ها گفت: موضوع ستاره شدن رستوران‌ها همانند هتل‌ها از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده که کلیه صنف رستوران داران می‌توانند با خوداظهاری در خصوص ستاره دار شدن رستوران خود از دو ستاره تا پنج ستاره اقدام کنند.

وی افزود: این اقدام که در جهت بالا بردن سطح کیفی رستوران‌ها و ایجاد رقابت در بین آنها برنامه ریزی شده از سوی نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست و اتحادیه صنف رستوران دارن پیگیری می‌شود و رتبه بندی رستوران‌ها با ارائه لیستی که این صنف از خدماتشان به مشتری ارائه می‌دهند و همچنین بررسی تنوع غذایی، نوع خدمات و سرویس‌های ارایه شده صورت می‌گیرد.

میر ابراهیمی همچنین در خصوص افزایش نرخ ارزش افزوده در این صنف گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی نرخ ارزش افزوده در سال آینده از ۶ به ۸ درصد افزایش یافته که این موضوع در صنف رستوران‌ها و تالارها نیز از ابتدای سال ۹۳ اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز