خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه باغداران کشور خبر داد:

امسال بازار میوه شب عید به نفع مصرف کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۷۳

ذخایر و انبارها غنی از میوه است و تنها در صورتی که برخی افراد بخواهند بازار را به چالش بکشند و حساسیت ایجاد کنند تعادل بازار بهم خواهد ریخت در غیر این صورت مشکلی پیش نخواهد آمد.

رییس اتحادیه باغداران کشور گفت: شرایط بازار میوه شب عید امسال مناسب است و دولت برای جلوگیری از فعالیت فرصت طلبان باید نظارت جدی اعمال کند.

مجتبی شادلو رییس اتحادیه باغداران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ذخیره ۱۰۰ هزار تنی سیب و پرتقال برای شب عید اظهار داشت: شرایط مطلوبی بر بازار میوه امسال حاکم خواهد بود ذخایرو انبارها غنی از میوه است همچنین شرایط بازار به نفع مصرف کننده خواهد بود.

وی ادامه داد: تنها در صورتی که برخی افراد بخواهند بازار را به چالش بکشند و حساسیت ایجاد کنند تعادل بازار بهم خواهد ریخت در غیر این صورت مشکلی پیش نخواهد آمد.

شادلو نظارت‌های دولت بر بازار را الزامی دانست و افزود: به طور حتم دولت برای جلوگیری از فراهم شدن بستر مناسب برای فرصت طلبان باید تمهیدات و نظارت جدی انجام دهد.

رییس اتحادیه باغداران کشور اشاره‌ای به قیمت اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار کرد و ادامه داد: طبق این طرح برای هر کیلو پرتقال ۱۳۰۰ تا هزاروهفتصد تومان و برای هر کیلو سیب دماوند ممتاز ۳۸۰۰ و درجه یک ۳۰۰۰ تومان اعلام شده که قیمت‌ها نباید شاهد قیمت‌هایی بالاتر از این باشیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز