خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی در گفت‌وگو با ایلنا:

قیمت مرغ کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۷۶

با وجودی که قیمت نهاده‌ها افزایش یافته و موجب تحمیل خساراتی به تولیدکنندگان شده تولید کم نشده و همچنان طبق روال گذشته ۸۵ میلیون قطعه جوجه یک روزه در ماه تولید می‌شود.

با وجود افزایش قیمت نهاده‌های دام قیمت مرغ کاهش یافته است.

محمد یوسفی رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت از بازار مرغ گفت: بازار مرغ به لحاظ کمیت و فراوانی در شرایط خوبی بسر می‌برد اما قیمت آن کاهش پیدا کرده است.

وی قیمت حال حاضر مرغ کشته را در مرکز عمده فروشی با ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش ۶۲۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: با وجودی که قیمت نهاده‌ها افزایش پیدا کرده قیمت مرغ کاهش یافته است.

یوسفی اظهار داشت: قیمت نهاده کنجاله سویا بر اساس قیمت گذاری پشتیبانی امور دام با ۱۵۰ تومان افزایش ۱۸۰۰ و ذرت با ۱۰۰ تومان افزایش ۹۵۰ تومان به بنادر تحویل داده می‌شود که با افزوده شدن هزینه‌های حمل و نقل کنجاله با نرخ ۲۱۰۰، ذرت برزیلی ۱۲۵۰، سویای برزیلی ۱۹۰۰ و سویای هندی ۱۹۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجودی که قیمت نهاده‌ها افزایش یافته و موجب تحمیل خساراتی به تولیدکنندگان شده تولید کم نشده و همچنان طبق روال گذشته ۸۵ میلیون قطعه جوجه یک روزه در ماه تولید می‌شود.

رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی در خصوص میزان ذخایر مرغ برای ایام محرم نیز گفت: تولید کشور کفاف مصرف مردم و همچنین ایام محرم را می‌دهد و به اندازه کافی نیز برای ایام خاص ذخیره‌سازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز