خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و بازر گانی ایران:

وزیر صنعت وعده رفع مشکلات صادرکنندگان را داد

کد خبر : ۱۱۴۰۵۷

رئیس کمیسیون صادرات به عنوان فعال اقتصادی برتر در میان کشورهای اسلامی معرفی شد.

سخنگوی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر رفع مشکلات صادرکنندگان کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین شافعی سخنگوی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در بیست‌هفتمین نشست هیات نمایندگان این اتاق اظهار داشت: در جلسه شورای گفتگوی هفته گذشته موضوع تعهدات ارزی، مالیات بر صادرات مطرح شد و وزیر صنعت وعده دادند در روز ملی صادرات نگرانی صادرکنندگان در این دو مورد را برطرف کنند.

وی در ادامه سخنان خود به کسب رتبه برتر فعال اقتصادی عسگراولادی رئیس کمیسیون صادرات در میان کشورهای اسلامی افزود: ایشان به عنوان فعال اقتصادی برتر در میان ۵۳ کشور اسلامی مطرح شده اند، که جای خوشحالی دارد.

وی در خاتمه اسامی نمایندگان وزیر صنعت، در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران را معرفی کرد و گفت: انتظار می رود با کمک این نمایندگان ارتباط اتاق بازرگانی و وزارت صنعت معدن تجارت متحول شود.

به گزارش ایلنا محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به دلیل مشغله کاری با تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای در این جلسه حضور یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز