خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی البرز در گفتگو با ایلنا:

رکود، در صنایع استان البرز همچنان مشهود است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۸۲

در حال حاضر بنگاه های تولیدی استان البرز با یک سوم ظرفیت اسمی، در حال فعالیت هستند و اکثر این واحدها، نیروها ی خود را تعدیل می کنند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز، از ادامه و استمرار رکود در واحدهای تولیدی - صنعتی استان البرز خبر داد.

حسین طوسی با بیان این مطلب، به خبرنگار ایلنا در کرج، گفت: متاسفانه، تاکنون با وجود نیت های خیر و تلاش ها و برنامه هایی که دولت یازدهم، در راستای رونق اقتصادی و رفع موانع تولید بنگاه های اقتصادی ارائه داده است همچنان شاهد ایستایی رکود در واحدهای تولیدی کشور و خاصه استان البرز هستیم.

این فعال اقتصادی استان البرز، در ادامه، با بیان این مطلب که برای کاهش و یا پایان روکود اقتصادی در کشور علاوه بر ارائه طرح و برنامه، نیازمند راهکارهای عملیاتی و ملموس هستیم، افزود: هم اکنون بنگاه های تولیدی کشور، با مشکلاتی نظیر ارز گران برای واردات مواد اولیه، سرمایه در گردش، مشکلات گمرکی و غیره، دست و پنجه نرم می کنند و تا زمانی که راهکاری عینی و عملیاتی برای کاهش این مشکلات و موانع تولید اعمال نشود نمی توانیم امیدوار به کاهش و یا پایان رکود در بنگاه های تولیدی کشور باشیم.

وی در پایان، در پاسخ به سوال وضعیت اشتغال حال حاضر بنگاه های تولیدی استان البرز، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بنگاه های تولیدی استان البرز با یک سوم ظرفیت اسمی، در حال فعالیت هستند و اکثر این واحدها، نیروهای خود را تعدیل می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز