خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز تاکید کرد:

فعالیت کامل واحدهای صنعتی نیمه فعال با تزریق سرمایه در گردش

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۹۰

در حال حاضر، مشکل واحدهای نیمه فعال صنعتی در استان، مسئله‌ای جدی به‌شمار می‌رود و باید در این زمینه، بانک‌ها، با ارائه تسهیلات مناسب بانکی و راهکارهای اساسی، تدبیری ویژه بیندیشند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز تأکید کرد: با تزریق سرمایه در گردش، باید زمینه فعالیت واحدهای نیمه فعال را فراهم آورد، در این راستا، بانک‌های عامل با ارائه تسهیلات مناسب، می‌توانند کمک شایان توجهی به اقتصاد داخلی کشور داشته باشند.

به گزارش ایلنا در کرج، ذبیح الله قائمی با بیان این مطلب، در جلسه شورای بانک‌های استان گفت: در حال حاضر، مشکل واحدهای نیمه فعال صنعتی در استان، مسئله‌ای جدی بشمار می‌رود و باید در این زمینه، بانک‌ها، با ارائه تسهیلات مناسب بانکی و راهکارهای اساسی، تدبیری ویژه در این زمینه بیندیشند.

وی ارائه تسهیلات بر اساس اولویت‌ها و نظارت‌های دقیق را مورد تأکید قرار داد و افزود: اعلام اولویت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و شفاف سازی امور و همچنین اعلام نرخ سود نهایی تسهیلات شامل کارمزد، سود کلی و… باید پیش از ارائه به متقاضیان اعلام شود. معاوناستاندار البرز افزایش تعداد و تنفس بازپرداخت‌ها را نیز در دستور کار مدیران بانک‌های استان قرار داد.

پیگیری مصوبات جلسه شورای بانک‌ها در نشست‌های کار‌شناسی شده و ارائه پیشنهاد‌ها و راهکار‌ها از جمله موضوعات طرح شده در این جلسه بشمار می‌رفت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز