خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور در گفتگو با ایلنا؛

عراق و افغانستان بازار اصلی مرغ ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۱۷

صادرات مرغ برای تولیدکننده با توجه به مازاد عرضه در بازار داخلی خوب است؛ اما متاسفانه این کار با سود کمی انجام می‌پذیرد که برای تولیدکنندگان مناسب نیست.

محمد یوسفی, بازار داخلی تولید مرغ را به نفع تولید کننده ندانسته و گفت: بازار داخلی مرغ برای تولید کننده توام با زیان است.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور، در گفتگو با ایلنا در رابطه با صادرات مرغ ایران اظهار کرد: بازار اصلی مرغ ایران در ابتدا عراق و پس از آن افغانستان است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ایران و عراق از لحاظ مذهبی همانند هم هستند، به همین خاطر عراق بازار مناسبی برای مرغ ایرانی است.

یوسفی با اشاره به اینکه با توجه به قیمت تمام شده مرغ با سود حداقل، قیمت هر کیلو مرغ نباید از ۷هزارتومان کمتر باشد، گفت: سازمان حمایت و وزارت جهادکشاورزی قیمت ۷ هزار تومان را تعیین کردند؛ اما در بازار قیمت بین ۶ تا ۶هزارو ۵۰۰ تومان است.

یوسفی در آخر با اشاره به صادارت مرغ که برای تولیدکنندگان با سود کمی انجام می‌گیرد، افزود: صادرات مرغ برای تولیدکننده با توجه به مازاد عرضه در بازار داخلی خوب است؛ اما متاسفانه این کار با سود کمی انجام می‌پذیرد که برای تولیدکنندگان خوب نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز