خبرگزاری کار ایران

در واکنش به کاندیداتوری احتمالی چمران و سروری برای ریاست شورا؛

باید درمورد کاندیداهای احتمالی به جمع بندی برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۶۷

آقای مسجدجامعی در این دوره از ریاست شورا خیلی زحمت کشید / ممکن است مدلی طراحی شود که تا سه سال آینده چه افرادی می‌توانند در جایگاه ریاست شورا قرار بگیرند.

عضو اصولگرای شورای اسلامی شهرتهران درمورد انتخابات پیش رو ریاست شورا گفت: ممکن است مدلی طراحی شود که علاوه بر تعیین کاندیدای انتخابات پیش‌روی ریاست شورا کاندیداهایی را برای این جایگاه در انتخابات‌های آتی این دوره شورا مد نظر گیرد.

مجتبی شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد نامزدهای احتمالی اصولگرایان در انتخابات ریاست شورا گفت: هنوز دراین زمینه جمع‌بندی نکرده‌ایم اما جلسه‌ای را در پیش رو داریم که به جمع‌بندی خواهیم رسید و بعد آن نتایج را اعلام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود رقابت در انتخابات پیش‌رو بین چمران و مسجدجامعی خواهد بود، گفت: در دوره قبل هم این دو گزینه مطرح بودند اما در حال حاضر باید یک جمع‌بندی در این زمینه داشته‌ باشیم.

شاکری در مورد احتمال کاندیداتوری پرویز سروری برای انتخابات ریاست شورا گفت: از آقای سروری در این زمینه چیزی نشنیدم، در جلسه جمع‌بندی که برگزار خواهد شد، این موضوع مشخص می‌شود.

وی در واکنش به اینکه آیا به نظر نمی رسد؛ برخی از اعضای شورا به چمران و برخی دیگر به سروری برای کاندیداتوری نظر دارند، افزود: در مورد این مسائل باید استدلالها صورت بگیرد چه خود آن فردی که به عنوان کاندیدا مطرح است و چه استدلال‌های افرادی که نظر دارند باید شنیده شود تا در مجموع به یک جمع‌بندی برسیم.

شاکری با تاکید بر اینکه به طور حتم بیش از یک کاندیدا نمی‌تواند مطرح باشد چون آرا تقسیم می‌شود، افزود: همچنین تدبیری برای سه سال باقی‌مانده از ریاست شورا نیز مطرح است.

وی در پاسخ به این سوال که با رقابت بین مسجدجامعی و چمران موافقید یا رقابت بین مسجد جامعی و سروری، افزود: باید گفت‌و‌گو صورت بگیرد تا استدلال‌ها شکل بگیرد و ببینیم با چه مدلی کاندیدای ریاست شورا را به نوعی که کار این نهاد بهترپیش رود باید تعیین شود و همچنین از کسانی که مطرح شده اند استفاده مفید صورت گیرد.

شاکری در پاسخ به سوال دیگری که اعضای اصولگرای شورای شهر تهران بیشتر به کاندیداتوری چمران تمایل دارند یا سروری، افزود: باید در این زمینه به جمع‌بندی برسیم و من هنوز استدلالها را نشنیده‌ام و بعد از آن می‌توانیم در این زمینه قضاوت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است مدلی طراحی شود که تا سه سال آینده چه افرادی می‌توانند در جایگاه ریاست شورا قرار بگیرند. به این معنا که علاوه بر اینکه کاندیدای انتخابات پیش‌روی ریاست شورا را مشخص می‌ شود برای انتخابات‌های آینده ریاست شورا نیز کاندیداهایی را مد نظر قرار می‌دهیم.

شاکری درادامه در مورد ویژگی‌های چمران، ‌ سروری و طلایی کاندیداهای محتمل انتخابات ریاست شورا توضیحاتی داد و افزود: آقای چمران پاک‌دست هستند و حاشیه‌ای ندارند و در مباحثبا روحیه توامانینه‌ای رفتار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در جلسات آخر دوره سوم شورا شرکت می‌کردم و به نظرم دقت ایشان در هزینه کردنها از ویژگی‌های دیگر ایشان است.

شاکری به ویژگی‌های پرویز سروری کاندیدای احتمالی انتخابات پیش‌روی ریاست شورا اشاره کرد و افزود: ایشان نماینده مجلس بوده است و بالاخره یک عرصه گسترده‌ای را تجربه‌ کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های طلایی دیگر کاندیدای احتمالی گفت: ایشان در موضع اداره جلسه خیلی زود مطالب را به جمع‌بندی می‌رسانند.

این عضو شورای اسلامی شهرتهران درخاتمه افزود: آقای مسجدجامعی در این دوره از ریاست شورا خیلی زحمت کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز