خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان‌:

اختلافات در شورای عالی استان به سایر شوراها منتقل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۷۸

برای رسیدن به اهدافمان به انسجام نیاز داریم باید از سرنوشت برخی کشورها درس عبرت بگیریم / در سال گذشته از مجموع بودجه اختصاص یافته در بخش عمران، تنها ۱۸ درصد آن پرداخت شد امیدواریم با تلاشهای صورت گرفته درصد بیشتری از این بودجه در سال آینده محقق شود.

ایلنا: رئیس شورای عالی استان، گفت: چرا باید در برخی از شوراهای شهر شاهد اختلافات درونی باشیم اگر این اختلافات در شورای عالی استان نیز وجود داشته باشد بدون شک به سایر شوراها نیز منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " مهدی چمران " در سومین اجلاس عمومی شورای عالی استان با اشاره به روز ۲۲ اسفندماه که روز شهید نامگذاری شده است، تاکید کرد: شهدا اوج تکامل انسانند مسیر شهدا مسیر پیامبر اکرم(ص) و امیر المومنین(ع) است. امروز نیز باید در کنار مسیر شهدا مسیر رهبری را طی کنیم.

وی در باره اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در آخرین سخنرانی که مقام معظم رهبری داشتند حق مطلب را درباره اقتصاد مقاومتی فرمودند و باید چراغ راه ما باشند و تمام دستگاههای اجرایی از آن تبعیت کنند. به طوری که از هر گونه اسراف و خرج کردن بی‌مورد پرهیز شود.

ادامه داد: باید به جایی برسیم که بتوانیم با یک اقتصاد و تولید خوب روی پای خود بایستیم و در برابر دشمنان مقاومت کنیم، ما همه چیز داریم تنها با برنامه مناسب می توانیم به هر آنچه که می خواهیم دست یابیم.

چمران به انسجام و همفکری در شوراها اشاره و تاکید کرد: برای رسیدن به اهدافمان به انسجام نیاز داریم باید از سرنوشت برخی کشورها درس عبرت بگیریم.

وی با اشاره به این که در سال جاری با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و حضور گسترده مردم حماسه سیاسی محقق شد گفت: این حماسه با انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور تجلی یافت اما در مورد حماسه اقتصادی باید بگویم هنوز محقق نشده است.

چمران در باره بودجه عمرانی کشور نیز گفت: در سال گذشته از مجموع بودجه اختصاص یافته در بخش عمران، تنها ۱۸ درصد آن پرداخت شد امیدواریم با تلاشهای صورت گرفته درصد بیشتری از این بودجه در سال آینده محقق شود.

رئیس شواری عالی استان صراحتاً اعلام کرد نمی توانیم در شوراها وشهرداریها با عنوان یک دستگاه اجرایی و نظارتی شاهد ریخت و پاش‌ها، دوباره کاری‌ها و بدکاری‌ها باشیم.

وی با بیان این که با یک حرکت جهانی می شود حرکت موثری در شورای عالی استانها برداشت گفت: چرا باید در برخی از شوراهای شهر شاهد اختلافات درونی باشیم اگر این اختلافات در شواری عالی استان نیز وجود داشته باشد بدون شک به سایر شوراها نیز منتقل می شود از این رو بهتر است به فکر انسجام و هم فکری در شوراها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز