خبرگزاری کار ایران

آمادگی شهرداری منطقه ۲۱ برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۲۶

از آنجا که شبکه‌های بزرگراهی فتح، آزادگان، شهید لشگری و فهمیده در منطقه ۲۱ قرار گرفته و مهم‌ترین حلقه مواصلاتی استان‌های غربی کشور نیز به شمار می‌آید بسیاری از هموطنان برای ورود و خروج به این شهر شبکه بزرگراهی منطقه ۲۱ را انتخاب می‌کنند.

ایلنا: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ از آمادگی کامل این منطقه برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، کمالی نسب با اعلام این خبر گفت: همه ساله در آستانه آغاز سال جدید و شروع تعطیلات نوروزی، مسافران بسیاری از شهرهای مختلف کشور شهر تهران را برای دید و بازدید و گردش خود انتخاب می‌کنند، از آنجا که شبکه‌های بزرگراهی فتح، آزادگان، شهید لشگری و فهمیده در منطقه ۲۱ قرار گرفته و مهم‌ترین حلقه مواصلاتی استان‌های غربی کشور نیز به شمار می‌آید بسیاری از هموطنان برای ورود و خروج به این شهر شبکه بزرگراهی این منطقه را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی شرایط مناسب اقامتی و گردشگری مناسب را در قالب طرح استقبال از نوروز برای این قشر از شهروندان فراهم کرده است.

به گفته کمالی نسب در این طرح ایستگاه‌های اسکان مسافران نوروزی به دو صورت روباز در محل بوستان قوری چای در ناحیه ۳ و به صورت مسقف در مجموعه ورزشی الزهرا(س) در شهرک استقلال ناحیه دو از ۲۹ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳ بر پا خواهد شد و برنامه‌های تفریحی و ورزشی مانند پینگ پنگ و دوچرخه سواری برای استفاده مسافران در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ ادامه داد: در ادامه اجرای طرح استقبال از نوروز ایستگاه‌های راهنمای گردشگری و فرهنگی نیز در نواحی سه گانه آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود.

کمالی نسب در پایان تصریح کرد با توجه به محور فتح و این محور مواصلاتی برای ورود مسافران نوروزی به تهران امکاناتی هم در بوستان طبیعت واقع در ناحیه سه برای پذیرایی مسافران و اسکان آن‌ها در نظر گرفته شده که در این راستا نیز تمهیدات ویژه جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی تهران اتخاذ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز