خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

تهران میزبان معاونان ترافیک ۱۴ کلان شهر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۵

علاوه بر تهران در سایر کلان شهرهای کشور نیز به شدت نیازمند توسعه حمل و نقل عمومی و زیرساخت‌های مورد نیاز هستیم و وقت آن رسیده که مطالبات حمل و نقلی کلان شهر‌ها مورد توجه قرار ‌گیرد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری بیست و پنجمین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک ۱۴ کلان شهر کشور در صبح روز چهارشنبه نهم بهمن به میزبانی تهران خبر داد و گفت: در این نشست مهم‌ترین مسائل کلان شهرهای کشور در حوزه حمل و نقل و ترافیک مورد بحثو بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، " سید جعفر تشکری هاشمی " افزود: در این جلسه در خصوص آخرین دست‌آوردهای کلان شهر‌ها بحثو بررسی شده و تجربیات موفق این شهر‌ها در زمینه کاهش و کنترل ترافیک و توسعه کیفی و کمی حمل و نقل عمومی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این نشست سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی کلان شهر‌ها در زمینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در سال ۹۳ مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: علاوه بر تهران در سایر کلان شهرهای کشور نیز به شدت نیازمند توسعه حمل و نقل عمومی و زیرساخت‌های مورد نیاز هستیم و وقت آن رسیده که مطالبات حمل و نقلی کلان شهر‌ها مورد توجه قرار ‌گیرد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه بررسی احکام لایحه بودجه سال ۹۳ و مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نیز در ارتباط با موضوعات حمل و نقلی در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: علاوه بر این نسبت به تعیین پروژه‌های محوری و محورهای مهمی که با دستگاه‌های اجرایی مورد پیگیری قرار می‌گیرد نیز بحثو تبادل نظر به عمل خواهد آمد.

رییس کمیته معاونان حمل و نقل و ترافیک کلان شهرهای کشور در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه این نشست که با اهتمام دبیرخانه کلان شهرهای کشور و به میزبانی شهرداری تهران برگزار می‌شود، برنامه نیم روزه‌ای نیز به منظور بازدید از برخی پروژه‌های حمل و نقلی تهران نیز پیش‌بینی شده که در جریان آن حاضران در نشست مذکور از نزدیک با این پروژه‌ها آشنا خواهند شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز