خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۲۲

بیشتر از ۳۶۵ پروژه تجاری و اقامتی برای طرح بهسازی و بازسازی محدوده اطراف حرم رضوی تعریف شده که به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

ایلنا: وزیر مسکن راه و شهرسازی هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص) وحضرت امام جعفر صادق(ع) از بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر امام رضا(ع)، عباس آخوندی صبح امروز همراه هیئتی از مسئولان شهری، استانی و کشوری از روند اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم امام رضا(ع) بازدید کرد.

وزیر راه مسکن و شهر‌سازی در این بازدید از دو بنای که توسط میراثفرهنگی ثبت ملی شده و نگهداری صحیحی از آن صورت نمی‌گیرد بازدید کرد و در ادامه از پروژه‌های در حال اجرای خیابان دوطبقه شهید شوشتری، گنبد خشتی، شارستان رضوی، تونل مشترک تاسیسات انرژی دیدن کرد و در جریان مشکلاتی که روند نوسازی را کند کرده‌، قرار گرفت.

آخوندی در پایان این بازدید در جلسه هیات مدیره سازمان مجری طرح نوسازی و بهسازی اطراف حرم مطهر رضوی حضور یافت.

در این بازدید سیدمحمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن، محمدسعید ایزدی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، صولت مرتضوی شهردار مشهد، اخوان عبداللهیان، مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان و محسن برزویی، شهردار منطقه ثامن، وزیر راه، مسکن و شهرسازی را همراهی کردند.

شهردار منطقه ثامن نیز در حاشیه این بازدید گفت: بیشتر از ۳۶۵ پروژه تجاری و اقامتی برای طرح بهسازی و بازسازی محدوده اطراف حرم رضوی تعریف شده که به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

محسن برزویی افزود: در حال حاضر از مجموع پروژه‌های تعریف شده در طرح حدود۵۰ پروژه به‌طور کامل اجرا شده و ۱۱۷ پروژه نیز در حال اجرا هستند.

وی تصریح کرد: برای تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها نیازمند کمک دولت هستیم.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از شش هزار میلیارد تومان در طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی هزینه کرده‌ایم و به ۹ هزار میلیارد تومان برای اتمام آن‌ نیاز داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز