خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شرکت بهره برداری متروی تهران در گفت و گو با ایلنا:

صدور کارت‌ سالانه مترو ویژه دانش آموزان و دانشجویان به سال ۹۳ نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۷۴

مترو با جلب موافقت شورای شهر تهران کارت های سالانه و شش ماه مترو را در سال جاری جمع آوری کرد اما به دنبال آن هستیم تا پیشنهاد صدور این کارت‌ را برای سال آینده داشته باشیم.

ایلنا: قائم مقام شرکت بهره برداری متروی تهران، از ارائه پیشنهاد صدور کارت‌های سالانه مترو ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در سال آینده خبر داد.

عبابافی در گفت و گو در خبرنگار ایلنا، درباره زمان توزیع کارت های یکساله مترو ویژه دانش آموزان و دانشجویان‏، اظهار کرد: در سال جاری این کارت‌ها توزیع نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت مترو در برنامه سال آینده خود این موضوع را به شورا پیشنهاد می‌دهد‏، تاکید کرد: مترو با جلب موافقت شورای شهر تهران کارت های سالانه و شش ماه مترو را در سال جاری جمع آوری کرد اما به دنبال آن هستیم تا پیشنهاد صدور این کارت‌ را برای سال آینده داشته باشیم.

قائم مقام شرکت بهره برداری متروی تهران همچنین تصریح کرد: ‌ در صورت تصویب در سال ۹۳ از زمان ابلاغ به مترو کارت‌های سالانه مترو ویژه دانش آموزان و دانشجویان صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ارتباط با کارت بلیت‌های سالانه، گفته بود که طرحی را در دست رسیدگی و آمادگی داریم که شاید به اول مهر نرسد اما در ماه‌های بعدی ادامه خواهد داشت و برای برخی از اقشار جامعه که باید از حمایت‌های ویژه برخوردار شوند این کارت‌ها با تخفیف ویژه برای آنها در نظر گرفته خواهد شد که دانش آموزان و دانشجویان بخشی از این اقشار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز