خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور عشایر خبر داد:

سامانه مجازی معرفی محصولات عشایری راه اندازی می شود

رئیس سازمان امور عشایر گفت: به زودی سامانه مجازی اطلاع رسانی و معرفی محصولات تولیدی عشایر توسط اتحادیه مرکزی تعاونی های عشایری راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، کرمعلی قندالی در گردهمایی و کارگاه آموزشی بازاریابی محصولات تولیدی عشایر در کرج با بیان این مطالب افزود: همه برای راه اندازی و اطلاع رسانی محصولات عشایری از طریق این سامانه تلاش  و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در خصوص بازاریابی و بازارسازی محصولات تولیدی عشایر گفت: با توجه به اینکه 70 درصد معیشت عشایر به دام وابسته است باید از تمامی ظرفیت های موجود برای تقویت عشایر استفاده کرد.

قندالی با تقسیم بندی گستره بازار ها به بازارهای محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی، تاکید کرد: دست اندرکاران امور عشایر و اتحادیه های تعاونی عشایری صرفا به بازار های محلی فکر نکنند بلکه صدور دام به بازارهای منطقه ای را نیز مدنظر داشته باشند.

گردهمایی و کارگاه آموزشی بازاریابی محصولات تولیدی عشایر از 4 تا 6 مرداد ماه به مدت سه روز با حضور روسای ادارات امور تعاونی های عشایری و مدیران عامل اتحادیه های عشایری کشور در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ع) کرج در حال برگزاری است

 

کد خبر : ۳۹۴۶۸۳