خبرگزاری کار ایران

جدیدترین تصویر مریلا زارعی در ماهی سیاه کوچولو

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۶۵

مریلا زارعی که چند روز برای دریافت جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره آسیاپاسیفیک به کشور استرالیا سفر کرده بود، روز گذشته بازی خود را در فیلم سینمایی ماهی سیاه کوچولو از سر گرفت.

فیلم سینمایی ماهی سیاه کوچولو که مدتی پیش در جنگل‌های آمل کلید خورده بود به مرحله صداگذاری رسید. تاکنون ۷۰ درصد از فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی مجید اسماعیلی پیش رفته و مراحل فنی آن نیز همزمان با ادامه فیلمبرداری در لوکیشنی واقع در شمال کشور در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، تدوین فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» مدتی پیش همزمان با فیلمبرداری توسط خشایار موحدیان و سودابه سعید نیا آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

محمود موسوی‌نژاد نیز همزمان با تدوین، مشغول صداگذاری این فیلم است. ساخت موسیقی فیلم سینمایی «ماهی سیاه کچولو» توسط «مسعود سخاوت دوست» آغاز شده است و با اتمام موسیقی و مراحل میکس نهایی این فیلم تا اواسط دی ماه آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر می‌شود.

مریلا زارعی که چند روز برای دریافت جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره آسیاپاسیفیک به کشور استرالیا سفر کرده بود، روز گذشته بازی خود رادر فیلم سینمایی ماهی سیاه کوچولو از سر گرفت.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در طول سفر مریلا زارعی، که یکی از اصلیترین نقش‌های فیلم «ماهی سیاه کوچولو» را برعهده دارد، پلان‌هایی مصطفی زمانی و همایون ارشادی گرفته شده است.

«ماهی سیاه کوچولو» اولین تجربه سینمایی مجید اسماعیلی است که توسط علی طالب آبادی به نگارش درآمده و محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اگر ناگهان پرنده‌ها به پروازدرآمدند، یعنی دشمن پشت بوته هاست اما اگر پرنده‌ای پرید شاید پی دانه‌ای می‌رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می‌کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته‌ها یورش می‌برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس العملشان را یکپارچه کرده‌اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می‌دانند. آن‌ها آگاهی بر نشانه‌ها را طی آموختن «آئین دلاوری» زیست کرده و می‌دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز