خبرگزاری کار ایران

۱۷ و ۱۸ آذرماه،

فیلم‌های راه یافته به بخش جایزه محتشم اکران می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۲۹

بر اساس برنامه ریزی‌های قبلی، طی روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه اکران فیلم‌های راه یافته به بخش جایزه را در سینما فلسطین آغاز می‌شود.

فیلم‌های راه یافته به بخش جایزه دومین دوره جایزه هنر و ادب محتشم ۱۷ و ۱۸ آذرماه اکران می‌شوند

به گزارش ایلنا، محمد محمودی کیا، دبیر اجرایی دومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم، با اعلام این خبر اظهار کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم، بیش از ۱۴۰۰ اثر در رشته‌های تجسمی، فیلم، شعر و پایان نامه به دبیرخانه ارسال شد که از روز شنبه ۸ آذرماه داوری‌های هر بخش آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های قبلی، طی روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه اکران فیلم‌های راه یافته به بخش جایزه را در سینما فلسطین آغاز خواهیم کرد و مراسم آغازین این برنامه با حضور مسئولین و نیز هنرمندان و علاقمندان در روز ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در سینما فلسطین برگزار می‌شود.

محمودی کیا تصریح کرد: هر چند این دوره اولین تجربه اکران فیلم‌های عاشورایی است، اما خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف جامعه هنری کشور مواجه شدیم که با پایان داوری بخش فیلم طی روزهای آتی، جدول زمانبندی پخش فیلم‌ها نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

دومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم به اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و نیز معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بسط و توسعه فرهنگ عاشورایی در جامعه، با تاکید بر بکارگیری ابزار هنر و ادبیات، در ۱۱ رشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است که با معرفی نفرات بر‌تر هر رشته در دهه اول دیماه به کار خود پایان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز