خبرگزاری کار ایران

به همت موسسه رسانه‌های تصویری،

مجموعه مستند آیین‌های عاشورایی رونمایی می‌شود

کد خبر : ۲۱۷۴۴۰

مجموعه مستند آیین‌های عاشورایی شامل ۱۰ فیلم مستند است که توسط حسن نقاشی، مازیار مشتاق گوهری، فرهاد ورهرام، شهروز توکل، مجید برزگر، یونس مقدم، مهدی باقری، بابک بهداد، مونا زندی و محسن استادعلی ساخته شده است.

مجموعه مستند آیین‌های عاشورایی شامل ۱۰ فیلم مستند درباره عاشوراست. این مجموعه مستند قرار است با حضور «حجت الله ایوبی» رئیس سازمان سینمایی، «حسین مسافرآستانه» مدیر موسسه رسانه‌های تصویری و هنرمندان سینمایی و مستندساز در محل موسسه رسانه‌های تصویری برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، در این مراسم که روز سه شنبه(ششم آبان ماه) برگزار می‌شود. قرار است علاوه بر سخنرانی حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی، از این مجموعه رونمایی می‌شود.
بر اساس این خبر، مجموعه مستند آیین‌های عاشورایی شامل ۱۰ فیلم مستند است، فیلم‌هایی که درباره سنت مداحی در استان‌هایی چون لرستان، خوزستان، بوشهر، اصفهان، یزد، گلستان، آذربایجان غربی و… را به تصویر کشیده است و بیانگر تسلط مداحان سنتی بر فرهنگ بومی خود به خصوص در زمینه شعر، موسیقی و آواز است. این آثار توسط مستندسازانی چون حسن نقاشی، مازیار مشتاق گوهری، فرهاد ورهرام، شهروز توکل، مجید برزگر، یونس مقدم، مهدی باقری، بابک بهداد، مونا زندی و محسن استادعلی ساخته شده است.
این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ششم آبان ماه در محل موسسه رسانه‌های تصویری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز