خبرگزاری کار ایران

امشب ساعت ۲۰ در سینما استقلال؛

کارگردان و بازیگران «امروز» فیلم را با مردم تماشا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۸۲

روز جمعه ۲۴ مرداد ساعت ۲۰ رضا میرکریمی کارگردان فیلم، پرویز پرستویی بازیگر وسایر عوامل فیلم با حضور در سینما استقلال فیلم امروز را به صورت ویژه با مردم تماشا خواهند کرد.

فیلم سینمایی امروز به کارگردانی رضا میرکریمی این روز‌ها در حال اکران است و استقبال خوبی از آن شده. قرار است که عوامل این فیلم امشب با مردم فیلم را تماشا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز جمعه(۲۴ مرداد) ساعت ۲۰ رضا میرکریمی کارگردان فیلم، پرویز پرستویی بازیگر وسایر عوامل فیلم با حضور در سینما استقلال فیلم امروز را به صورت ویژه با مردم تماشا خواهند کرد.

همچنین قرار است در این برنامه از طرف یکی از موسسات خیریه کودکان بدسرپرست از پرویز پرستویی و رضا میرکریمی تقدیر شود.

امروز عنوان آخرین ساخته میرکریمی است که اولین همکاری وی با پرویز پرستویی هم به شمار می‌رود. این فیلم براساس طرحی از رضا میرکریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میر کریمی نوشته‌اند.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین می‌ری، شهلا نَدری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز