خبرگزاری کار ایران

کارگردان فیلم در گفتگو با ایلنا:

نفهمیدم چرا تجریش ناتمام سه سال اکران نشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۹۶۲

زمانی که پروانه نمایش فیلم صادر شد اصلاحاتی که به فیلم خورده بود را به ما گفتند که بسیار جزیی بود و همین امر من را بیشتر متعجب کرد که چرا چنین فیلمی باید سه سال بدون پروانه نمایش و بدون اکران بماند.

فیلم سینمایی تجریش ناتمام به کارگردانی پوریا آذربایجانی به تازگی اکران شده است. هرچند فیلم سه سال پیش ساخته شده بود.

پوریا آذربایجانی(کارگردان فیلم سینمایی تجریش ناتمام) با ابراز خرسندی از اینکه فیلم سرانجام اکران شده؛ به خبرنگار ایلنا گفت: باتوجه به اینکه فیلم قبلی من یعنی روایت‌های ناتمام هرگز اکران نشد؛ تصور می‌کردم که فیلم تجریش ناتمام نیز هرگز اکران نمی‌شود.

وی ادامه داد: هر چند از اکران فیلم ناامید نبودم اما به نمایش آن نیز زیاد امیدوار نبودم تا سرانجام با تلاش‌های تهیه‌کننده و پیگیری‌های خودم فیلم امسال اکران شد.

آذربایجانی تاکید کرد: زمانی که پروانه نمایش فیلم صادر شد اصلاحاتی که به فیلم خورده بود را به ما گفتند که بسیار جزیی بود و همین امر من را بیشتر متعجب کرد که چرا چنین فیلمی باید سه سال بدون پروانه نمایش و بدون اکران بماند.

وی با اشاره به اینکه نام فیلم ابتدا عاشقانه‌های تجریش بود؛ گفت: در جشنواره فیلم فجر سال گذشته یک بار فیلم را ارائه کردیم؛ مسئولان جشنواره فیلم فجر اعلام کردند که من می‌توانم فیلم را در بخش نگاه نو و فیلم‌های اول به نمایش دربیاورم.

آذربایجانی افزود: با وجود آنکه اعلام کردم که من پیش از فیلم تجریش ناتمام فیلم سینمایی روایت‌های ناتمام را ساخته‌ام اما مسئولان فجر اعلام کردند که براساس قانون فیلم تجریش ناتمام فیلم اول شما محسوب می‌شود و می‌توانم در فجر حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: بعد از آنکه اسامی فیلم‌های بخش اصلی اعلام شد به من اعلام کردند که شما نمی‌توانید فیلمتان را در بخش نگاه نو شرکت دهید زیرا قبلا فیلم ساخته‌اید یعنی ارشاد با استفاده از یک قانون خودش را در جشنواره شرکت داد و با استفاده از‌‌ همان قانون خودش فیلم را از جشنواره خارج کرد.

آذربایجانی با اشاره به اینکه فیلم محصول سال ۹۰ است؛ گفت: شاید اکران شدن فیلم در ماه مبارک رمضان و در ایام جام جهانی فوتبال برای بسیاری از فیلم‌سازان مورد پسند نباشد اما من خودم به شخصه از اکران فیلم خوشحالم و فرصت پیش آمده را برای تماشای فیلم توسط تماشاگران مغتنم می‌دانم.

وی ادامه داد: راه برای دیده شدن این فیلم باز شده و به زودی فیلم تجریش ناتمام در شهریور ماه در جشنواره فیلم مونترال به نمایش درمی‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز