خبرگزاری کار ایران

«شیار ۱۴۳» به نفع کودکان کار اکران شد

کد خبر : ۱۶۶۹۷۲

شیار ۱۴۳ در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای وریلا زارعی و عنوان بهترین فیلم از نگاه مردمی را دریافت کرد.

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» عصر دیروز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه در اکران ویژه‌ای از این اثر سینمایی که به کودکان کار اختصاص داده شده بود، حضور یافت.

به گزارش ایلنا؛ سهیلا جلودار‌زاده(مشاور وزیر صنعت و معدن و سرپرست امور بانوان این وزارتخانه)، فروغ علیپور(رئیس موسسه خیریه حامیان کودک کار و رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر)، اصغر همت(ازیگر و هنرمندان سینما، تئا‌تر و تلویزیون) و علیرضا محجوب(دبیرکل خانه کارگر) طی مراسمی که از ساعت ۱۶.۳۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، از نرگس آبیار نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» تقدیر کردند. در این مراسم همچنین مادران ۵ شهید جاویدالاثر نیز حضور داشتند. این برنامه که به همت جمعی از دانشجویان مرکز علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد، دو هدف عمده جمع آوری عوایدی به نفع کودکان کار و تجلیل از نرگس آبیار و مادران ۵ شهید مفقودالاثر که سه تن از آنان در عملیات بیت المقدس جان باخته‌اند، دنبال شد.

در این جلسه همچنین سهیلا جلودارزاده نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره پیام‌های فیلم شیار ۱۴۳ بیان کرده و این اثر سینمایی را تحسین کرد. فروغ علیپور نیز با اشاره به همین موضوع درشان مادران شهیدان نکاتی را بازگو کرد. در مراسم اکران و تقدیر روز گذشته بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده‌های ایثارگر حضور داشتند.

فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ به تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر ۳ سیمرغ بلورین را از آن خود کرد و به عنوان بهترین فیلم از نگاه مردمی شناخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز