خبرگزاری کار ایران

۵ نفر در فیلم ده نمکی کشته شدند / اسامی کشته‌شدگان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۳۰

بر اثر انفجار و عمل نکردن چاشنی‌های انفجاری؛ ۵ نفر در فیلم معراجی‌ها کشته شدند / مواد منفجره به‌کار رفته از نوع جنگی بوده / مدیرعامل شهرک دفاع مقدس، جواد شریفی، رضا فرجی، مهدی مرادی و یکی از کارگران حاضر در صحنه؛ کشته شده‌اند.

ایلنا: ۵ نفر از عوامل فیلم معراجی‌ها بر اثر انفجار جان خود را از دست دادند و دو نفر زخمی شد. براساس اخبار دریافتی حال مجروحان این حادثه مساعد نیست.

به گزارش ایلنا، این انفجار سر صحنه این فیلم در شهرک دفاع مقدس رخ داد.

به گفته بابک برزویه(عکاس این فیلم)؛ زمانی که دست‌اندرکاران جلوه‌های ویژه برای چک کردن چاشنی‌ها رفتند، همه آنها منفجر شدند.

عباس شوقی(عضو هیأت مدیره انجمن جلوه‌های ویژه خانه سینما) نیز اعلام کرد: مواد منفجره جنگی بوده و دست ما به هیچ جایی بند نیست چون اجازه نمی‌دهند موادی را که مخصوص استفاده در فیلم است، وارد کنیم.

گویا این انفجار در حین حمل مواد منفجره رخ داده است.

اسامی برخی کشته‌شدگان در پشت‌صحنه " معراجی‌ها " منتشر شد.

در میان کشته‌شدگان؛ علی اکبر رنجبر(مدیرعامل شهرک سینمایی دفاع مقدس) نیز به چشم می‌خورد.

غیر از علی اکبر رنجبر؛ جواد شریفی(مدیر جلوه‌های ویژه)، رضا فرجی(جانشین تولید فیلم)، مهدی مرادی(دستیار جلوه‌های ویژه) و یکی از کارگران حاضر در صحنه کشته شده‌اند.

در حال حاضر گروه تفحص برای پاکسازی منطقه در شهرک دفاع مقدس حضور دارند. اورژانس و دیگر نیروهای مربوطه نیز در شهرک سینمایی دفاع مقدس حاضر شده‌اند.

علیرضا رضاداد(دبیر جشنواره فیلم فجر) هم به شهرک دفاع مقدس رفته است.

فیلمبرداری فیلم «معراجی‌ها» در روزهای پایانی به سر می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز