خبرگزاری کار ایران

شهابی، ساخت حراج را شروع کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۵۲

حسین شهابی؛ حراج را با حضور تعدای از بازیگران تاتر و با موضوع خیانت جلوی دوربین برده است.

ایلنا: حسین شهابی که ساخته پیشین او در جشنواره فیلم فجر با استقبال گسترده منتقدین و رسانه‌ها مواجه شد، این بار با فیلمی در ژانر رئال اجتماعی به کندوکاوی جدید در جامعه‌شناسی ابرانی پرداخته است.

به گزارش ایلنا، سومین فیلم بلند شهابی با تم «خیانت» ساخته شده است و نگاهی روان‌شناسانه به این مقوله دارد. یکی از ویژگی‌های بارز این فیلم سینمایی نقش آفرینی بازیگران بر‌تر عرصه تئا‌تر کشور است، که این خود مهم‌ترین ویژگی فیلمی است که برای جشنواره سی و دوم آماده می‌شود.

کارگردان فیلم «حراج» سعی می‌کند با هارمونی خاصی مشکلات زن‌ها را به تصویر بکشد و در «حراج» نه تنها مشکلات زنان که به طور دقیق‌تر معضلات خانواده‌ای را مورد روایت قرار می‌دهد که به زندگی آن‌ها آتش حراج افتاده است و شاید به همین خاطر شهابی از بازیگران تئا‌تر بهره برده است تا مخاطب فیلم‌اش را به صحنه نزدیک‌تر کند.

شهابی که برای «حراج» ‌اش تم «خیانت» را برگزیده است تلاش می‌کند جامعه را با نگاهی متفاوت در برخورد با مقوله «خیانت» مواجه کند به همین خاطر همانطور که در باور و فرهنگ ایرانی ستون و چراغ خانواده را زن‌ها می‌دانند؛ محوریت این فیلم هم با یک زن است.

در این فیلم حسین شهابی نشان می‌دهد که باید برای تحکیم خانواده و زندگی در این روز‌ها جنگید به همین خاطر داستان زندگی را روایت می‌کند که یک زن با دیدگاهی متفاوت با مقوله خیانت برخورد می‌کند و این موضوع جذابیت بیشتری به سومین فیلم بلند حسین شهابی داده است.

شهابی با رویکردی ایرانی‌تر می‌خواهد بگوید می‌توان خیانت را با گذشت و مدارا پاسخ دهیم تا زندگی‌ها به حراج نرود و محکمتر شود.

نویسنده و کارگردان «حراج» یکی از ویژگی‌های کار خودش را پیش رفتن کار دقیقا طبق فیلمنامه دانسته و می‌گوید: در واقع باتوجه به اینکه این فیلم پرسوناژ‌ها و لوکیشن‌های متعدد و متنوع دارد فکر می‌کردم که کار بسیاری ببرد اما چنین نشد و فیلمبرداری طبق فیلمنامه جلو رفت و کار خوب پیش رفته است.

حسین شهابی که تحصیلات موسیقی کلاسیک دارد در «حراج» هم نویسنده است، هم کارگردان و هم تهیه کننده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز