خبرگزاری کار ایران

سرویس ویدیو درخواستی از طریق شبکه‌های ارتباطی مخابراتی راه اندازی شد

کد خبر : ۱۲۴۸۵۱

درحال حاضر سرویس آزمایشی از طریق نصب نرم افزار خاص روی کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز و تلفن‌های همراه و تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و یا ios قابل دسترسی است.

ایلنا: سرویس ویدیو درخواستی(V. O. D) موسسه رسانه‌های تصویری به صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ سرویس ویدیو درخواستی شیوه‌ای برای دسترسی به محتوای نمایش خانگی است که در آینده‌ای نه چندان دور جایگزین رسانه‌های نوری از قبیل DVD و CD خواهد شد. در این شیوه عناوین سینمایی، مستند و آموزشی دارای پروانه نمایش خانگی از سازمان سینمایی کشور از طریق شبکه‌های ارتباطی مخابراتی به صورت اجاره همانند ویدیو کلوپ‌های سنتی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

عناوین عرضه شده شامل دو گروه «آرشیو» و «عرضه جدید» خواهند بود که به صورت متفاوت قیمت گذاری می‌شوند.

درحال حاضر سرویس آزمایشی از طریق نصب نرم افزار خاص بر روی کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز و تلفن‌های همراه و تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و یا ios قابل دسترسی است که توسط شرکت «رسانه اصفهان نت» اداره می‌گردد و نیاز به دسترسی اینترنت دارد.

بزودی سرویس اصلی «ویدیو کلوپ اینترانتی» یا‌‌ همان «ویدیو درخواستی» با مشارکت بخش خصوصی در استان‌های تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده و متعاقباً سایر استان‌های کشور تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز