خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی؛

اولین جلسه «شورای حمایت از پخش فیلم» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۱۵

در نخستین نشست که در سالن کنفرانس بنیاد سینمای فارابی برگزار شد، مجموعه مشکلاتی که پخش و سینما با آن روبرو هستند، مطرح شد.

ایلنا: اولین جلسه «شورای حمایت از پخش فیلم» در سینماهای کشور با حضور مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، مدیر عامل موسسه سینما شهر، مشاور عالی بنیاد و گروهی از مدیران سینمایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در نخستین نشست که در سالن کنفرانس بنیاد سینمای فارابی برگزار شد، مجموعه مشکلاتی که پخش و سینما با آن روبرو هستند، مطرح شد و مسایلی چون ضرورت تامین تجهیزات فنی سینما، نحوه حمایت از پخش و تبلیغات، احداثو باز سازی سالن‌های سینمایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این نشست محمد رضاجعفری جلوه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی ضمن تاکید بر تحول در نظام پخش سینمای ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی گفت: برگزاری نشست‌هایی اینچنین با موسسات موثر در تولید و پخش سینمای ایران نشان دهنده رویکرد درست در سینماست و امیدوارم این نشست‌ها ضمن استمرار‌، به سمت کاربردی شدن پیش برود و در جلسه‌های آینده به یک برنامه مناسب برای برون رفت از مشکلات برسیم.
وی افزود: در حال حاضر احیاء و تمرکز و تعامل در حوزه حمایت از پخش از مهم‌ترین دغدغه‌های فراروی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز