خبرگزاری کار ایران

قاب‌ها از ایران نامزد جشنواره فیلم نسیم شرقی شد

کد خبر : ۱۲۰۱۳۱

نامزدهای نهایی جشنواره بین‌المللی فیلم نسیم شرقی معرفی شدند و از ایران؛ مستند قاب‌ها تنها نامزد بخش مستند است.

ایلنا: نامزدهای فیلم منتخب سال ۲۰۱۳ جشنواره بین المللی فیلم نسیم شرقی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام وبسایت جشنواره فیلم نسیم شرقی، کمیته داوران این جشنواره پس از بررسی ۸۵ فیلم برگزیده از ۳۲ کشور، نامزدهای دریافت جایزه سال ۲۰۱۳ در بخش مستند، داستانی و انیمیشن را اعلام کردند.

از بین فیلم‌های ایرانی حاضر در جشنواره نسیم شرقی، فیلم مستند «قاب‌ها» به کارگردانی کیوان مهرگان در بخش مستند جزو پنج نامزد دریافت جایزه سال ۲۰۱۳ این جشنواره است.

در بخش انیمیشن این جشنواره نیز ۵ فیلم از ایران و یک فیلم از افغانستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

پیش از این کمیته انتخاب جشنواره متشکل از پویان طباطبایی، کیهان مرتضوی، مصطفی عزیزی، فرهاد آهی و ساسان باقرپور اسوندی، پس از بررسی ۳۳۰ فیلم رسیده به دبیرخانه فستیوال، ۸۵ فیلم از ۳۲ کشور را برای شرکت در فستیوال Eastern Breeze انتخاب کردند.

پس از آن کمیته داوران جشنواره متشکل از حمید جبلی، لوون هفوان، کیهان مرتضوی، فرهاد آهی و ساسان باقرپور نامزدهای فیلم منتخب ۲۰۱۳ در هر یک از سه بخش مستند، داستانی و انیمیشن اعلام کردند.

قرار است هفته آینده نتیجه نهایی انتخاب داوران این جشنواره اعلام شود. جشنواره نسیم شرقی هر سال در کشور کانادا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز