خبرگزاری کار ایران

/ روز رهایی ملت ایران/

امام‌جمعه زاهدان: حضور پرشور مردم در صحنه دشمنان را مایوس کرد

امام جمعه زاهدان حضور آحاد مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی روز پنجشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در زاهدان اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به ندای رهبری لبیک گفتند و دشمنان را مایوس کردند.

امام جمعه زاهدان گفت: اقشار مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن از ارزشهای والای انقلاب اسلامی و رهبری حمایت و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک حرکت اعتقادی و ایمانی برای ملت شریف ایران اسلامی شناخته می شود اظهار داشت: بر همین اساس تمام اقشار جامعه سعی دارند با فریادهای بلند و سردادن شعارهای کوبنده این حرکت عظیم مردمی را هر سال نسبت به سال قبل باشکوه بیشتر برگزار کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: شرکت حداکثری ایرانیان در صحنه های مختلف سیاسی از جمله راهپیمایی 22 بهمن نمادی از وحدت و همدلی میان اقشار و مذاهب مختلف است که به الگویی برای ملل مسلمان دنیا تبدیل شده است.

آیت الله سلیمانی بیان کرد: ملت ایران با توجه به شعور بالای سیاسی و آگاهی از مسائل روز دنیا، پشتیبان همیشگی نظام جمهوری اسلامی هستند.

کد خبر : ۳۴۶۲۴۳