خبرگزاری کار ایران

علم‌الهدی:

جریان‌های استکباری به دنبال نفاق میان مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۶۰۱

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در عرصه زندگانی امروز نیز همانند دوران سیدالشهدا (ع)، جریان‌های استکباری فرصت‌ طلب در داخل و خارج با چهره دلسوزانه دنبال نفاق و شقاق بین مردم هستند.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در مراسم روز اربعین در حرم مطهر رضوی با تشریح اهداف قیام حضرت امام حسین (ع) افزود: این جریان‌های فرصت‌طلب و قدرت‌طلب بین مومنین و افراد متدین فاصله انداخته و جریان‌های حزب‌الهی را به جان هم می‌اندازند.

وی ادامه داد: این جریانها با فریب و سوء استفاده از جهالت برخی افراد، از هیچ جنایت و خشونتی خودداری نمی‌کنند.

امام جمعه مشهد گفت: مبارزه حضرت امام حسین (ع) هدفمند بود و انگیزه اصلی آن حضرت از قیام، مقابله با جهالت و گمراهی بود.

وی افزود: همه زمانها افرادی از قبیل یزید، شمر و عمرسعد وجود دارد اما عامل اصلی قدرت یافتن اینگونه افراد و جریانها، جهالت و ضلالت است که در بدنه امت ظاهر می‌شود. 

علم الهدی ادامه داد: در جریان مقابله با حضرت امام حسین (ع)، افرادی فریب خورده با امام جنگیدند و با آن حضرت مقابله کردند و زندگی سعادتمند و رستگارانه خود را به قیمت ناچیز و بی ارزش معامله نمودند. 

مراسم اجتماع عزاداری روز اربعین حسینی با حضور زائران سوگوار در صحن جامع رضوی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز