خبرگزاری کار ایران

دل نوشته علاءالدین بروجردی به مناسبت چهلمین روز درگذشت حسین شیخ‌الاسلام

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۸۱۴

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم حسین شیخ‌الاسلام دلنوشته‌ای نوشت.

به گزارش ایلنا، علاءالدین بروجردی به مناسبت چهلمین روز درگذشت حسین شیخ الاسلام دلنوشته ای به یاد آن مرحوم نوشت که متن آن به شرح زیر است:

حسین شیخ الاسلام نام زیبایی که تجسم زیبایی ها بود و هیچگاه از خاطره ها محو نخواهد شد.

آری هنوز باورم نیست رفتن او و به همین دلیل از واژه "مرحوم" استفاده نکردم، گرچه او در همه دوران زندگی خویش در زیر سایه رحمت الهی بود.

او با قرآن زندگی کرد و از هر فرصتی برای انس با کلام الهی بهره گرفت. نه زمان، نه مکان، و نه موقعیت و مسئولیت بهیچوجه او را تغییر نداد.

زندگیش در آمریکا با زندگیش در ایران یکی بود.

او برای دنیا همانند مولایش پشیزی قایل نبود. با دوستان در نهایت رحم و مهربانی و عطوفت و با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در اوج برخوردهای انقلابی و ستیز عمل میکرد. مصداق بارزی بود از این کلام الهی که " أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ"

خلوص او، صفای باطنی او، ساده زیستی او، پاکدستی او، خستگی ناپذیری او، سخت کوشی او، فداکاری او، همه و همه بخشی از شخصیت این چهره ماندگار را تشکیل میداد. و به همین دلیل انسان هر خوبی را که می بیند "حسین" در ذهن او تداعی میگردد.

روحش شاد، راهش پر رهرو و نامش جاودانه باد و میهمان خوان کرم مولایش حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام باشد.

علاءالدین بروجردی

نماینده مجلس شورای اسلامی

بیست و هفتم فروردین ماه ۹۹

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز