خبرگزاری کار ایران

فرید موسوی در گفت‌وگو با ایلنا:

صندوق رای نزدیک‌ترین مسیر برای تحقق جمهوریت است/ راه برون‌رفت از وضعیت فعلی شنیدن صدای مردم و تحقق مطالبات آنان است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۰۰

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما آنها آنها با تقویت همبستگی راه برون رفت از وضعی فعلی هم شنیدن صدای مردم و اهتمام بر تحقق مطالبات ملی است.

سید فرید موسوی با حضور در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت : من فکر می‌کنم که امروز در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران لازم است تا بار دیگر به شعارهای ابتدایی انقلاب مردمی خود رجوع کنیم. در آن نقطه آغازین مردم و مسئولین باهم پیوند بستند تا یکدیگر را در راه تحقق استقلال ، آزادی و جمهوریت نظام یاری کنند. 

وی در ادامه گفت: صندوق رای نزدیک‌ترین مسیر برای تحقق جمهوریت است؛ البته که ملزوماتی دارد که باید همه دست اندرکاران به پشتوانه مردمی در راستای محقق کردن آن ملزومات نیز کوشا باشند و از این طریق هم از نهاد انتخابات صیانت و هم آن را تقویت کنند. 

موسوی افزود: بر کسی پوشیده نیست که شرایط اقتصادی، معیشتی و اجتماعی سختی منتج برخی ساز و کارهای اشتباه داخلی و فشارهای بین‌المللی برای همه مردم ایجاد شده است؛ اما آنها آنها با تقویت همبستگی راه برون رفت از وضعی فعلی هم شنیدن صدای مردم و اهتمام بر تحقق مطالبات ملی است. 

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در سال‌های پیش رو کاستی‌های گذشته را به پشتوانه اعتماد مردم و شنیدن صدای آنان جبران و قدم به سوی توسعه و آبادانی پایدار ایران برداریم و با برخی تنگ‌نظری‌ها، خط‌کشی‌های بی مورد، بزرگترین و ارزشمندین سرمایه ملی را با چالش مواجه نسازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز