خبرگزاری کار ایران

مره صدق در نطق میان دستور:

سپاه، بسیج و ارتش جنایتکاران را بی مجازات نخواهند گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۶۵۲

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: اطمینان داریم که سپاه پاسداران، بسیج، نیروهای ارتش و همه دوستان و همراهان و همرزمان ملت بزرگ ایران جنایتکاران را بی مجازات نخواهند گذاشت و اطمینان داریم مادران دلاور ایرانی توان پرورش ده ها سردار سلیمانی را به علت اعتقادات پاک و الهی خود دارند.

به گزارش ایلنا، سیامک مره صدق در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: به روح پاک مؤسس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سلام می کنم، به همه شهدای توحیدی طول تاریخ از هابیل تا امروز و به شهدای دفاع مقدس همچون باکری، همت و جهان آرا و شهدای مقاومت هچون عماد مغنیه و فرزندش و شهدای تکنولوژی هسته ای و فناوری موشکی و به ویژه به شهید سپهبد قاسم سلیمانی سلام می کنم که مرگ در بستر سزاوار او نبود و خود می دانست دوست او را برگزیده و بر خوان خویش مهمان خواهد کرد؛ شهیدی که جلال و جبروت و شکوه حضرت سلیمان نبی(ع) را با معصومیت و ولایت پذیری حضرت قاسم(ع) یکجا داشت.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما ایام تلخی را طی می کنیم. روزهایی که عزادار اول آن، پدر معنوی موحدان جهان مقام معظم رهبری بوده و در سوگ سرداری نشسته ایم که نماد مقاومت در برابر ظلم و ایستادگی در برابر صهیونیسم و استکبار است.

وی در ادامه با بیان اینکه نه تنها ملت موحد ایران بلکه همه آزادیخواهان جهان در این فاجعه سیاه پوش و عزادار هستند، اظهار داشت: این نخستین بار نیست که استکبار و صهیونیسم با بی اعتنایی به قواعد بین المللی و اصول اولیه انسانی دست به جنایت می زند. در دائره المعارف قمارخانه داری که اکنون در رأس دستگاه جهنمی آمریکا نشسته، کشتار کودکان و زنان یمنی و فلسطینی، قتل عام ملت سوریه و حتی مسیحیان سوریه و عراق توسط داعش دست پرورده آمریکا و هزاران جنایت دیگر مشروع تلقی می شود.

مره صدق ادامه داد: آنها دفاع ملل مظلوم از حق خود که با سنگ و چوب انقلاب می کنند و به سوی دشمنان خود که تا بن دندان مسلح هستند، با مشت گره کرده هجوم می برند تروریسم نامیده می شوند. باید از این دیوانگان سیاست باز که جهالت مدرن دارند، پرسید که آیا حمله به یک مقام رسمی خارجی در یک کشور خارجی دیگر از سوی آمریکای جنایتکار اگر نقض اولین و ابتدایی ترین اصول بین الملل نیست پس چیست.

وی افزود: ملت مقاوم ایران با پیروی از مقام معظم رهبری سال ها است که آموخته اند که با زبان مقاومت می توان به مقابله با ظلم و استکبار صهیونیستی برخاست و حق مظلوم را باز ستاند و بدیهی است که ملت بزرگ ما هیچگاه این جنایت مهیب و ضد انسانی را که حاصل هم اندیشی شیطان بزرگ و ایادی منطقه او است، بی پاسخ نمی گذارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه با بیان اینکه قهقهه مستانه و دیوانه وار عاملین استکبار و صهیونیسم با مقاومت ادامه دار ملت قهرمان ایران در هم خواهد شکست، عنوان کرد: امروزه تمام خاورمیانه از برکت اندیشه رهبر بزرگوار به آگاهی رسیده و جایگاهی برای یکه تازی استکبار باقی نگذاشته اند و این رفتارها بی شک آخرین تلاش های استکبار و صهیونیسم در حال اهتزار است و فرزندان ملت ایران نیز در این مبارزه گوش به فرمان مقام معظم رهبری دارند.

وی تأکید کرد: اطمینان داریم که سپاه پاسداران، بسیج، نیروهای ارتش و همه دوستان و همراهان و همرزمان ملت بزرگ ایران جنایتکاران را بی مجازات نخواهند گذاشت و اطمینان داریم مادران دلاور ایرانی توان پرورش ده ها سردار سلیمانی را به علت اعتقادات پاک و الهی خود دارند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اتحاد همه یکتاپرستان عالم به رهبری مقام معظم رهبری، پدر معنوی همه موحدان جهان پیروز باد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز