خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تعزیرات مطرح کرد:

فرصت استثنایی بهره‌مندی از ظرفیت‌های معاونت منابع انسانی قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۳۶

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، تقارن انعقاد تفاهم‌نامه با هفته قوه قضاییه را مبارک دانست و آن را فرصت مغتنمی برای سازمان تعزیرات و معاونت منابع انسانی برشمرد.

به گزارش ایلنا، جمال انصاری با اشاره به مشابهت بسیار زیاد میان کار سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه قضا گفت: با وصف اینکه سازمان در زیر مجموعه وزیر دادگستری است و قوه قضاییه خط مشی کلیه دادگستری‌ها را ترسیم می‌کند، به همین دلیل، حجم قابل توجهی از امور کاری ما در سطح کشوری با دستگاه قضا گره خورده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ قاضی دادگستری در کل کشور در موارد متعددی از جمله پرونده‌های قاچاق و تصمیمات تبدیلی با ما همکاری می‌کنند. این همکاری و ارتباط ضابطه‌ای - قانونی و تکلیفی - اختیاری ایجاب می‌کرد که ما بتوانیم ظرفیت‌های ارتباطی خود را در حوزه آموزش هم ارتقاء دهیم.

رئیس سازمان تعزیرات اضافه کرد: قوه قضاییه توانمندی‌های بسیاری در بخش‌های مختلف خصوصاً در معاونت منابع انسانی دارد و در کارهای علمی و پژوهشی توفیقات زیادی داشته است.

انصاری ادامه داد: بر این اساس، سازمان به جهت اشتراکات بین این دو نهاد علاقه‌مند توسعه ارتباط تشکیلاتی بود و تصمیم گرفت در جهت ارتقای دانش همکاران اداری و شعبه‌ای خود تفاهم‌نامه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: شاه‌‌‌بیت این تفاهم، ظرفیت‌های قوه قضاییه در معاونت منابع انسانی در حوزه ارتقاء نیروی انسانی است که مهم‌ترین داشته یک سازمان است و زمینه‌ساز ارتقای امور آموزشی و کلیت سازمان خواهد بود.

معاون وزیر دادگستری با بیان اینکه در گذشته، ارتباطات ما در حوزه آموزش ضابطه‌مند نبوده اما وجود داشته اظهار داشت: این تفاهم‌‌‌نامه بر آن است که این رابطه را منسجم و مدیریت کند و این فرصت برای ما فرصت استثنایی است که می‌توان از این ظرفیت در سطح کشوری استفاده کرد و این قابلیت وجود دارد که به استحکام تصمیمات مرتبط با دستگاه قضا و حتی تصمیمات مستقل ما کمک ‌کند.

انصاری افزود: این تفاهم‌نامه سرآغاز سرفصل خوبی برای ماست و می‌تواند پیکره انسانی ما را با قوه قضاییه تعمیق دهد و موجب شود داشته‌های حداقلی ما از داشته‌های حداکثری قوه قضاییه بهرمند شود و فکر می‌کنم هرچه جلوتر برویم بهتر می‌توانیم تشکیلات ارتباطی خودمان را در زمینه اقداماتی که در سیاست‌های حکمی و اجرایی با هم گره خورده است را تقویت کنیم.

وی ضمن تشکر از دیدگاه معطوف و خوب معاونت منابع انسانی آن را فرصت مغتنمی شمرد و تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از این فرصت مغتنم بهرمند شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز