خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

جلسه بررسی طرح سوال از رییس‌جمهور در کمیسیون اقتصادی برگزار شد/ ادامه جلسه به عصر موکول شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۱۳۲

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری رسیدگی به طرح سوال از رئیس جمهور در این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به ناتمام ماندن مباحث ادامه صحبت‌ها به جلسه نوبت بعد از ظهر موکول شد.

سیده فاطمه حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز کمیسیون اقتصادی مجلس به منظور بررسی طرح سوال از رئیس جمهور در مورد وضعیت موسسات مالی  اعتباری اعلام کرد: این جلسه با حضور آقایان نهاوندیان، سیف و کرباسیان و همچنین حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری در کمیسیون اقتصادی برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای این جلسه تعدادی از نمایندگان متقاضی طرح سوال از رئیس جمهور که در جلسه حضور داشتند نقطه نظرات و سوالات خود را مطرح کردند و به تشریح دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه نیز آقای نهاوندیان که به نمایندگی از ریاست جمهوری در جلسه حاضر شده بود ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده برخی از اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد که البته با اتمام زمان جلسه این مباحث ناتمام ماند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: بر این اساس ادامه رسیدگی به طرح سوال از رئیس جمهور به جلسه بعد از ظهر امروز موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز