خبرگزاری کار ایران

چنارانی در تذکر شفاهی:

مجلس لیست صدنفره مدیران دو تابعیتی را تعیین تکلیف کند

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۵۹۰

نماینده مردم نیشابور در مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت لیست صدنفره مدیران امنیتی و قضایی دوتابعیتی و استعفا یا برکناری آنها شد.

به گزارش ایلنا، هاجر چنارانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور و وزیر نفت در خصوص شخصی که اخیرا خبر اختلاسش منتشر شده و ظرف سه ساعت از کشور خارج شد، گفت: چرا سازمان بازرسی و دیوان محاسبات کشور برای یک بار برای همیشه به مبحث دو تابعیتی‌ها ورود نمی‌کنند که تهدید بزرگی برای امنیت ملی کشور است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: چگونه ممکن است فردی سالیان سال در خزانه مملکتی باشد و دو تابعیتی باشد اما نظارتی نباشد. چند بار باید قصه‌ای مانند خاوری‌ها در این مملکت تکرار شود؟ لیست صد نفره‌ای که از مدیران و مسئولان دستگاه های امنیتی و قضایی به هیأت رئیسه در خصوص دو تابعیتی‌ها داده شده زودتر تعیین تکلیف شود که خواستار استعفا یا برکناری آنها هستیم و مجلس نیز باید خلاءهای قانونی در این خصوص را برطرف کند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به رئیس جمهور و وزیر کار ادامه داد: کارگران پیمانکاری نسبت به وضعیت قراردادهای خود معترض هستند در حالی که برای جلوگیری از اجحاف در حق آنها باید با خود سازمان قرارداد بسته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدام عملی و انقلابی برای رفع مشکل سپرده گذاران برخی موسسات مالی و اعتباری صورت نگرفته است که از دولت توقع رسیدگی ضربتی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز