خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

ماجرای تیراندازی نیروی انتظامی در میناب/ درگیری روز چهارشنبه ارتباطی به اعتراض‌های اخیر نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۸۷۴

نماینده اصلاح‌طلب مردم میناب در مجلس ضمن تشریح ماجرای تیراندازی در درگیری نیروی انتظامی با مردم میناب، گفت که این درگیری‌ها ارتباطی به اعتراض‌های اخیر نداشته و با تاکید بر لزوم اتخاذ رویکرد مردمی‌تر از جانب نیروی انتظامی هرمزگان، گفت: ویدوی مربوط به جمع‌آوری مواد غذایی درحال امحاء در میناب مربوط به ۴ تا ۵ سال قبل است.

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به انتشار ویدئوی تیراندازی در شهرستان میناب در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: پیرو انتشار این ویدئو، موضوع را از طریق فرمانداری و نیروی انتظامی میناب پیگیری کردم و بنابر اعلام مسئولان، تصاویر منتشر شده مربوط به درگیری نیروی انتظامی با خودروی مشکوک به حمل مشروبات الکی است.

ماجرای تیراندازی در درگیری نیروی انتظامی با مردم میناب

وی افزود: گویا خودروی مشکوک به حمل مشروبات الکلی بی‌توجه به هشدار نیروی انتظامی، وارد روستا و محل سکونت مردم می‌شود و تعدادی از ساکنان این منطقه نیز بی‌اطلاع از اصل ماجرا در حمایت از این خودرو اقدام می‌کنند و در نتیجه ماموران نیروی انتظامی برای متفرق کردن مردم ناچار به شلیک و تیراندازی با گلوله‌های پلاستیکی می‌شود.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمان این درگیری تعدادی از حضار اقدام به تصویربرداری با گوشی‌های تلفن همراه کرده که در ادامه تصاویر گرفته شده ازطریق شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

درگیری نیروی انتظامی با مردم میناب ارتباط به اعتراض‌های اخیر نداشت

او در پاسخ به این سوال که آیا این درگیری ارتباطی به اعتراض‌های اخیر نداشته است، گفت: طبیعتاً موضوع ارتباطی به این ناآرامی‌ها و اعتراض‌های مردمی اخیر نداشته اما باتوجه به بروز این ناآرامی‌ها در روزهای گذشته از ماموران نیروهای انتظامی انتظار می‌رود که با طومانیه و دقت بیشتری با مسائل برخورد کنند.

لزوم اتخاذ رویکرد مردمی‌تر از جانب نیروی انتظامی هرمزگان

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: مسئولان و ماموران نیروی انتظامی استان هرمزگان همواره رفتاری دوستانه با مردم داشته‌اند اما لازم است در این ایام توجه بیشتری داشته باشند و رویکردی مردمی‌تر اتخاذ کنند؛ چرا که ممکن است هر نوع درگیری در این روزها، این شائبه را ایجاد کند که به اعتراض‌های اخیر مرتبط بوده است.

ویدوی مربوط به جمع‌آوری مواد غذایی درحال امحاء در میناب مربوط به ۴ تا ۵ سال قبل است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین درمورد انتشار ویدئوی دیگری که مردم را درحال جمع‌آوری مواد غذایی فاسد در حال امحاء نشان می‌دهد، گفت: این ویدئو جدید نبوده و مربوط به حدود ۴ تا ۵ سال پیش است که متاسفانه هر از گاه دوباره در شبکه‌های اجتماعی هم‌رسانی می‌شود.

ذوالقدر در پایان تصریح کرد: آن‌چنان که پیش‌تر نیز اعلام شده ماموران دولتی حدود ۴ تا ۵ سال پیش مشغول امحای مواد غذایی قاچاق و تاریخ مصرف‌گذشته بودند که تعدادی از ساکنان منطقه سعی می‌کنند بخشی از این مواد غذایی را بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز