خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد؛

گزارش مسئولان مدیریت بحران به فراکسیون امید درمورد نحوه امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه / بررسی ابعاد حادثه در کمیته بحران فراکسیون

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۷۰۱

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از حضور مسئولان مدیریت بحران کشور ازجمله مسئولان وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در جلسه هفته آینده این فراکسیون به‌‎منظور ارائه گزارش درمورد زلزله کرمانشاه خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید اعلام کرد: آقای حسین‌زاده که ریاست کمیته بحران فراکسیون را برعهده دارد، در ابتدای این جلسه گزارشی را درباره حادثه زلزله اخیر کرمانشاه ارائه کرد و اعضا نیز در این رابطه اظهار نظر کردند.

وی افزود: همچنین قرار است در اولین روز کاری مجلس بعد از تعطیلات هفته آینده، مسئولان حوزه مدیریت بحران ازجمله مسئولان وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در مجمع عمومی فراکسیون امید حاضر شوند و گزارشی را درباره مدیریت بحران در زلزله اخیر در کرمانشاه و دیگر مناطق غربی کشور به فراکسیون ارائه کنند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس با بیان این‌که ایران یکی از کشورهای بحران‌خیز جهان است، تاکید کرد: باتوجه به بحران‌خیز بودن کشور از جمله حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل و خشکسالی و همچنین مسائلی همچون سلامت غذایی، استفاده از سموم، آفت‌کش‌ها و کودهای غیراستاندارد و نیز نبود مدیریت واحد و انسجام برای مقابله با بحران‌ها باید در این رابطه چاره‌اندیشی کنیم.

پارسایی در پایان تصریح کرد: به این اعتبار لازم است کمیته بحران فراکسیون در این‌باره جمع‌بندی کند و موارد مقتنضی را در قالب طرح، لایحه یا اشکال دیگر پیش‌بینی و ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز